ervaring mutsy 4rider

Discussion in 'De babyuitzet' started by dorisn, May 12, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    ik ben benieuwd naar de ervaringen met de mutsy 4rider (met 2 zwenkwielen voor).
    als alles gaat zoals we hopen gaan we binnenkort voor een 2de kindje en ik wil graag een andere wagen.
    nu heb ik een mutsy urban rider maar die vind ik zelf een beetje lomp en het zwenksysteem is toch niet zo handig als ik dacht.
    is de 4rider praktiser dan de urban rider?

liefs doris

2. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    De 4rider is stukken praktischer als de Urban Rider. Hij loopt een stuk soepeler door het zwenk gedeelte van de voorwielen. De Urban zwenkt van achter en daar moet je echt mee leren rijden. Het invouwen werkt verder precies het zelfde en qua grootte met invouwen maakt het ook niks.

3. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    het gaat met ook echt om het rijden met de 4rider.
    de grootte maakt niet uit want we zijn nu de urban rider al gewent.

liefs doris

4. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

Jul 25, 2006
    3,369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    wat handiger aan de urban is is dat deze ook een duoseat uitbreiding heeft. wat misschien wel handig voor jullie is aangezien jullie kindje nog jong is. die kan niet op de 4 rider.

ik ben super tevreden met onze 4 rider, maar was erg teleurgesteld toen bleek dat de duo seat er niet op kon (ja daar dacht ik bij de 1e niet aan hoor dat dat handig had geweest hihi)

5. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Hij bevalt ons perfect
    staat ondertussen dan wel bijna werkloos in de schuur maar als we lang op pad gaan gaat ie tich nog ff mee
    rij er zo mee weg

6. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    een duo sit ga ik niet nodig hebben omdat alyssa nu al druk bezig is met lopen en dit ook steeds vaker los doet.
    ik ben van plan om tegen die tijd een kiddyboard te kopen.
    kan een kiddyboard trouwens ook aan de 4rider?

liefs doris

7. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Mutsy heeft zijn eigen meerij plankje voor de 4 rider, dus dat is geen probleem. ;)

8. tassie

tassie Fanatiek lid

Mar 23, 2006
    1,888
    0
    36
    Een 4rider met Step up board kan, maar ik vind het niks. Je moet echt naast de wagen gaan lopen, en dan loop ik vaak tegen de achterwielen aan. De 4rider zelf vind ik een heerlijke wagen. Hij heeft een kleine draaicirkel en dat is in winkels erg handig.

9. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

Jul 25, 2006
    3,369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    ik vind dat board ook echt niet fijn. hij loopt niet lekker en je moet er idd naast gaan lopen.

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

Nov 9, 2006
    14,188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wij zijn ook heel tevreden over de 4Rider.
    Zou alleen een volgende keer denk ik kiezen voor rubberbandjes ipv luchtbandjes.
    We hebben nu al voor de 2e x een lekke band, of de 1e x is niet goed geplakt, dat kan ook :D

11. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    dan heb je echt pech zeg, wij hebben hem nu bijna 2.5 jaar in gebruik en , afkloppen, nog geen lekkeband gehad.....

Share This Page