Kennen jullie deze reclame nog, hij gaat zo: En de Winnaar is Jan uit Almelo, en die gaan we nu bellen,, in gesprek, *Jannie lacht* JANNIE OPHANGEN NU! *telefoon gaat* "MET JAN" Ik vroeg me af van welke telefoonmaatschappij deze reclame was, ik kan hem namelijk niet vinden op internet, of youtube
Waarom denk je dat? Of noem je gewoon wat op? Anders kan iedereen wel zeggen: tele2? Kpn? Libertel? Vodafone? telfort? XD
jeeemig...ik weet welke je bedoelt! Zie hem zo voor me! Maar ik kan er ook niet opkomen! Wat frustie zeg... ik help met zoeken!
mijn man is ervan overtuigd dat het een van de eerste reclame's was dat kpn 2 lijnen in 1 huis abbonement aanbood. kan hem ook niet vinden!
is toch ook in dezelfde range als dat die man een antwoord weet op een prijsvraag en wilt gaan bellen, en dat oma/moeder aan de foon blijkt te hangen?
Volgens mij ben ik van de aardkloot geweest. Heb geen idee over welke reclame het gaat. Maar ben nu wel benieuwd.
Ik heb alleen de quizmaster kunnen vinden, die de man probeert te bellen: http://193.43.92.106/?p=385 Voor de rest heb ik me sufgezocht, zonder resultaat! Dus ik kap ermee, haha!
KPN heette toen nog PTT Telecom hè Ik heb ook daarop gezocht, maar helaas ook daar kan ik het niet op vinden. Vrees dat ie te oud is...
PTT? die reclame is uit 2003. Toen KPN de ISDN dubbellijnen introduceerden.. toen heette KPN toch allang geen PTT meer, in 1998 werd het KPN volgens mij