Hi meiden, Vorige maand heb ik een spontane miskraam gehad na een 1e ronde, 1e kindje. Al snel was mijn cyclus er weer en door ovulatietesten wist ik dat ik na 21 dagen weer een eisprong had. Nu heb ik woensdag mijn NOD, maar wilde graag wachten totdat eventueel mijn menstruatie zou doorkomen. Als dit niet zou gebeuren, dan testen. Vooral om teleurstelling te voorkomen. Nu had ik vanavond ineens zin om te testen, maar had bewust geen zwangerschapstest in huis gehaald. Ik lees wel eens dat een ovulatietest positief uitslaat bij een zwangerschap, omdat hij de hormonen LH en HCG niet kan onderscheiden. Ik weet zeker dat ik nu op 12 dpo zit. Mijn ovulatietest was namelijk na LH piek snel weer omowit. Ik weet dat ik een zwangerschapstest moet kopen, maar omdat ik dan toch weer even moet wachten wil ik toch even vragen wat jullie erover denken (zie foto)
ik heb werkelijk geen flauw idee 😄 hoop het voor je meis, maar zou vooral heel snel een echte zwangerschapstest kopen, want hiermee krijg je juist hoop en dan wil je het gewoon zeker weten. Spannend hoor ☺
De test is indergeval positief. Hoe heb je je eisprong vastgesteld? Temperatuur je ook? Als je niet temperatuurt kan je niet 100% je eisprong vaststellen. Ik hoop iig voor je dat je morgen een positieve zwangerschapstest in je handen hebt.
Ik heb iets soortgelijks meegemaakt. Mijn ovulatietesten sloegen 6 dagen na elkaar positief uit. Ik snapte er niets van. Op de verpakking stond dat dat type test 4 dagen op rij positief kon testen, maar bij dag 5 begon ik toch echt aan de testen te twijfelen. Bij dag 6 heb ik dan ook een zwangerschapstest gedaan en die bleek hartstikke positief! Het kan dus, maar wil je zeker geen valse hoop geven. Ik denk dat je snel een zwangerschapstest moet halen .
Ik heb voor de fun een ovulatie test gedaan toen ik 5weken zwanger was. Knalpositief was ie. Ik zou een zwangerschapstest doen als ikjou was
Bij mij sloeg een ovulatie test ook positief uit met een zwangerschap. Zou toch echt even een zwangerschapstest gaan halen.
Bij mij sloeg de ovulatietest ook positief uit toen ik zwanger bleek te zijn. Het kan wat zeggen maar het kan ook niets zeggen. Ik zou gewoon een zwangerschapstest doen die zijn daar immers voor bedoe,d😉
@vrouwvan: nee, alleen ovulatietesten. Die overigens weer negatief waren op het moment dat ik begon met testen. Dus: geen HCG meer in m'n lichaam van de miskraam. Vorige keer ook met hulp van ovulatietesten in 1x zwanger geraakt. Dankjewel voor alle reacties. Ik ga woensdag een test doen. Ben benieuwd
Helaas is een posi ovu geen garantie dat je ei pok daadwerkelijk springt. En een witte test na een posi test betekent niet dat je ei gesprongen is. Helaas kan je dus niet zeker weten dat je ei is gesprongen 13 dagen geleden. Het kan dus ook zijn dat je ei niet is gesprongen na de lh piek en het nu opnieuw gaat proberen (met dus weer een nieuwe lh piek). Ik zou het voor de zekerheid gezellig gaan maken vandaag Ik hoop uiteraard dat hij reageert op hcg
Is de streep wel goed? Omdat hij niet helemaal doorloopt naar onder? De test is in iedergeval al 10x donkerder dan bij de vorige zwangerschap haha