Welk merk hebben jullie en hoe bevalt het? Ik ben opzoek naar en goede boxspring die best wel iets mag kosten. In ons bed wil ik niet bezuinigen omdat we beide rugklachten hebben. Maar ik lees zoveel verschillende meningen dat ik het niet meer weet. Merken zoals Ubica, Pullman en Norma lijken me wel goed maar ook daarover lees ik weer klachten...moeilijk dus. Wel weet ik dat in bonell vering wil in de bedbodem van het bed zelf dus niet de matrassen, pocketvering op pocketvering schijnt niet fijn te zijn namelijk. Veel boxsprings hebben pocketvering in de bedbodems namelijk Dus wie heeft een goede kwalitatieve boxspring en is er tevreden over. Alvast bedankt voor de moeite
Hoi, Wij hebben net een nieuwe boxspring gekocht (ubica allure). Kost inderdaad wel wat. Ik moet er erg aan wennen. Heb aan mijn zwangerschap bekkenklachten overgehouden. Voelt met dit bed wel anders, niet dat mijn klachten weg zijn. Succes met zoeken!
Wij hebben hier ons bed gekocht. Romantovich Slaapcomfort Onze boxspring was 3000 euro... Ook met het idee van we kopen nu eens een KNAP bed want er is niets erger dan een rottig nest waar je niet lekker in ligt. Maar wat ligt hij fantastisch. Zou het zo weer doen. Stalen frame dus geen uitzakking na verloop van tijd. (daarvoor een goedkope box gehad die dus wel uitzakte, houten frame) En een superluxe topper erover die je om de ongeveer 8 a 10 jaar moet vervangen. Het bed weegt overigens heel erg zwaar en die kwaliteit zie je ook echt terug. We hebben hem nu ruim 2 jaar en ziet eruit alsof hij gisteren geleverd is. Het bed is trouwens van hun eigen merk en is 2,10 lang (omdat mijn man 1,95 is was 2,00m te kort..) Edit : Ik zie dat je nu vanwege hun zoveel jarig bestaan nog een nieuwe IPAD krijgt ook
@Mamsiem hoelang heb je m nu dan? Want je moet ook altijd even wennen zeggen ze? @Mamapeetje...ah kijk goede tip stalen frame! Ja wij willen nu best iets meer uitgeven maar het moet nu gewoon goed zijn vooral ivm rug van mij en mijn man. Maar bestaat de box niet uit 2 delen dan? Hey handig die ipad hahahha
We hebben hem pas 2 weken dus dat wennen is niet gek . Wat ik wel een klein minpuntje vind is dat het bed erg warm is. Voor de winter erg prettig maar voor de warme nachten.... Wij hebben inderdaad ook een goede topper erbij.