Hallo dames wij zijn totaal niet bezig om nog een kindje te krijgen. Wij hebben 2 mooie kindjes maar mocht ik wel zwanger zijn is het van harte welkom. Ik ben 15 mei voor het laatst ongi geworden. Ik heb paar dagen daarvoor een kleine onderzoek gehad ze dachten dat ik een poliep in de baarmoederhals had maar bleek slijmvieswefsel te zijn. Ik moest afgelopen maandag moest ik ongi worden maar ik kan nog lang wachten. Gisteren moest ik dacht zelf voor controle naar de gynaecoloog het wad dus geen controle maar meer een gesprek wat ze hadden gedaan. Ik moest 35 minuten wacht voor ik aan de beurt was en 2 minuten later was ik alweer klaar. Ik vertelde haar dat ik niet vloei ze zei dat dat misschien nog kan komen en of ik al een test had gedaan uiteraard heb ik een test gedaan en negatief. Wel heb ik alleen maar bruine afscheiding gehad sinds vorige week vrijdag en elke dag een klein beetje. Ze vertelde mij dat ik nu 3 maanden geen gemeenschap mag hebben met mijn partner. Heeft iemand dit ook al eens mee gemaakt?
Als je met vraagtekens staat om wat zij heeft geZegd vraag het dan extra na en vraag of ze het wil uitleggen
Ze vond het niet nodig om de controle te doen of alles echt weg is. Ze zei als je over 3 maanden nog dezelfde klachten hebt moet je maar even de ha bellen. Voor verdere uitleg had ze geen tijd voor anders werd ik niet zo afgepoeierd.
Net gebeld naar de ha. De assistente vind ook dat ik het moet afwachten ondertussen week overtijd en test nog steeds negatief.