Ovulatie test bij onregelmatig cyclus

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Nancydierengek, 1 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nancydierengek

Nancydierengek Fanatiek lid

1 mrt 2017
    2.259
    1.507
    113
    Vrouw
    Over een maand ga ik stoppen met het slikken van de pil om zwanger te kunnen worden. Allemaal heel spannend!

Nou ben ik vroeger begonnen met slikken met de pil niet omdat ik een vriendje toen der tijd had maar omdat mijn cyclus elke maand weer anders was.

Ik heb dus een behoorlijke onregelmatige cyclus. Dan weer 28 dagen dan weer 33 dagen dan weer 36 dagen dan weer 28 dagen enz.

Hierdoor weet ik dus nooit wanneer mijn vruchtbare dagen zijn. En zou toch handig zijn om dat te weten. Nou lees ik overal info over de Ovulatie testen ik denk dat dat wel wat voor mij is.

wat zijn jullie ervaringen hier mee?
    En welke test raden jullie mij aan die betrouwbaar zijn?

2. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ik vind de dipstick testen van zwanger & kids fijn. Ik zal een voorbeeld foto toevoegen zodat je weet welke ik bedoel. Ik zou als ik jou was een beetje op tijd beginnen met testen zodat je je piek niet zal missen. CD7 a 8? Iig veel succes en hopelijk is het snel raak! 🍀

Bijgevoegde bestanden:

3. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Als je tijdje aan de pil bent geweest kan je cyclus zomaar enorm veranderd zijn

4. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Ik gebruik ook de dipsticks van zwanger en Kids, zijn heel fijn.
    Gebruik ze om gericht te kunnen klussen en om te weten wanneer ik ongesteld moet worden.
    Toen ik voor de eerste ging vond ik het vreselijk om niet te weten waar in mijn cyclus ik zat en maakte ik mij gek met elk symptoom dat ik zwanger was.

5. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Hier ook zwanger en Kids dipsticks heel fijn in gebruik

6. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ik ben ook heel onregelmatig.

Toen ik vorige zwangerschap stopte met de pil, heb ik de 1ste maand mijn lichaam laten ontpillen en niks gedaan. Pas de ronde erop met ovulatietesten begonnen (Toen mijn ei op dag 24, maand erop dag 29 en toen zwanger).

Nu voor 2de bezig en nog steeds onregelmatig. Heb mijn positieve ovulatietest op dag 24 gehad.

Ik gebruik sensitest, de gevoelige dipsticks. En Action vind ik ook goed, daarmee vond ik mijn ei iets beter dan met Sensitest. Sensitest was té gevoelig voor mij, ik had sinds ik begon te testen een streep en dat was vrij verwarrend.

Ik ben op dag 12 begonnen met testen (Omdat ik soms ook cyclussen van 28 dagen heb).

Bijgevoegde bestanden:

7. cynmark29

cynmark29 Fanatiek lid

2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Ik gebruik ze van 2besure fijne testen en worden echte knallers

8. crienatje

crienatje Actief lid

1 feb 2010
    357
    159
    43
    Allerlei testen gebruikt maar vond de cb digitale het fijnst.
    Prijzig maar werd gek van het streepjes turen.

9. Nancydierengek

Nancydierengek Fanatiek lid

1 mrt 2017
    2.259
    1.507
    113
    Vrouw
    Bedankt voor al jullie reacties! En foto's zelfs erbij super hoor. Ik denk als ik hier aan ga beginnen ik ook stapel gek zou worden van die streepjes als ik dat zo zie op de foto's.

Ik wil dan liever wat hierboven staat. Ik wil wel zo goed als 100% weten dat het moment daar is om te gaan klussen.

Deel Deze Pagina