Beetje intiem onderwerp Maar iemand ervaring met bovenstaande. Huisarts heeft bij mij vandaag geconstateerd dat mijn vagina wand te snel bloed ( dat wist ik zelf natuurlijk ook wel .. alleen niet de oorzaak ) aanstippen met een wattenstaafje veroorzaakte behoorlijke bloeding. Volgens haar moet ik dat laten behandelen bij de gyn. Ze had het over dichtbranden van de vaatjes ?? Ik ben dan dus zo`n miep die ondanks dat ik zelf verpleegkundige ben en normaal mondig genoeg stilval.. braaf de doorverwijzing aanpak een hand geef en buiten denkt.. .WAT ? Google is in dit geval niet veel verhelderend.. Iemand die het ondergaan heeft ? Gaat dat in 1 behandeling ? Is het pijnlijk? Wat kan ik verwachten ??
Ik ben een paar maanden terug naar de gynaecoloog geweest voor dezelfde klachten en kreeg ook deze optie. Ik heb het nog niet laten doen, omdat ik de klachten nog niet te erg vind en omdat het mij eigenlijk ook afschrikt. Dus geen ervaring helaas.
Ik heb het 2 weken naar de bevalling van mn eerste gehad. Ik had allerlei complicaties van onder doordat ze me helemaal verkeerd gehecht hadden, extreme pijnen en erg ziek door dit. Hechtingen waren vergroeid met mn huid , en na het eruit halen meteen op 6 plekken dichtgebrand van onder. Ik was niet verdoofd en voelde alles! Maar die pijn was zo extreem ( icm alles complicaties ).. dichtbranden voel je normaal gesproken niet. Maar eenmaal alles eruit en dicht gebrand nooit geen last meer gehad.
Ok dank voor het delen van je ervaring.. @ Ellen ja ik vond het ook nogal wat. Heb wel veel klachten Huisarts stipte aan met wattenstaafje en dat gaf al flinke bloeding..