Hallo Ik vroeg mij eigenlijk af, als je denkt zwanger te zijn , en je wilt voor de gein een ovulatietestje gebruiken, om te kijken die positief is (vaak een hint dat je zwanger KAN zijn). Maar om dat te checken, moet je toch in plaats van smiddags/savonds , juist de ochtendurine gebruiken, toch? Welke meiden hebben met een ovulatietest positief getest en hoeveel dagen voor NOD was dat, en was het met ochtendurine??
dat wil ik ok weten had 3 dagen voor nod een posi ovutest maat negatieve zwangerschapstest ben nog niet ongi maar ik deed die ovutest wel nadat ik wat koffie gedronken had en nog knalde hijervan af liefs trotse moeder
hihihi was het maar waar een drieling dan hadden we 4 meiden rondhuppelen hier en met mij erbij 5 hahaha
Maar moet je daarvoor ook ochtendurine voor gebruiken dan? als je een ovulatietest als zwangerschapstest wilt gebruiken? Gewoon voor de lol hoor, ik ben gewoon benieuwd. Heb ook zwangerschapstesten in huis dus haha
een ovulatie test is geen zwangerschapstest en zal ook zeer zeker ook niet kunne gebruiken als zwanger test er staat duidelijk dat je ovulatie testen ook nooit en te nimmer moet gebruiken als je 1e keer plast omdat die altijd vals aan geeft je kan de test doen als je voor de 2e keer moet plassen dus als het verdunt is vind het beetje gek dat mensen een ovulatie test gaan gebruiken om te kijken of je zwanger bent daar heb je zwangerschaps testen voor en geen ovulatie test...
Ik zeg toch ook voor de gein Uit nieuwsgierigheid omdat je misschien nog eentje heb liggen , ik zei ook al, ik heb ook zwangerschapstesten thuis liggen hoor... Maar las dat veel mensen dat doen, dus gewoon (nogmaals) uit nieuwsgierigheid.
whaha ja je kan veel dingen proberen maar of het werkt dat is ten tweede maar begrijp het wel dat heb ik ook gezegt hi hi maar ik zie dat je bijna je nod dag hebt succes en ik hoop op goed nieuws
Zo gek is het niet hoor, om een ovulatietest te gebruiken. Dat heb ik namelijk ook gedaan. Maar, ik deed de ovutest inderdaad niet met de eerste ochtendurine, maar een poosje na ontbijt en een flink glas water. Ik deed wel vaker aan het einde van de cyclus een ovutest, deze bleven eigenlijk wit of nauwelijks zichtbaar. Ik denk wel dat dit alleen echt kan als je een regelmatige cyclus hebt. Tot op een ochtend ik ontbeten had en flink wat gedronken. Ineens kreeg ik een 'ingeving', pakte een ovutest, plaste enorm veel, urine had bijna geen kleur en de ovutest kleurde razendsnel 2 roze streepjes. Toen heb in in diezelfde urine een zwangerschapstest gehouden en deze kleurde ook razendsnel 2x roze Dit was zeker even rond NOD, misschien de dag zelf,weet ik niet precies. Een ovutest kan HCG meten omdat HCG en LH eenzelfde molecuul bevatten die de ovutest beiden kan aflezen. Een HCGtest kan nooit LH aflezen, omdat er dan weer iets ontbreekt. Maar.... geen garantie, dus doe ook een zwangerschapstest, eventueel meerdere. Succes !
I see, ja vandaag met zwangerschapstestje gedaan, negatief maar kan ook later positief zijn, omda tdit mijn eerste ronde is. Geen idee we zien het vanzelf wel!
het kan inderdaad zijn dat het later positief aan geeft maar ligt er ook echt aan welke test je gebruikt hoor de een kan je al 4 dagen voor je nod doen de ander pas 2 dagen na je nod haha het is altijd weer spannend ik duim voor je en ik hoop dat je snel een positief testje in handen hebt
dank je! Ik had kruidvat 2 voor 5 euro gebruikt... schijnbaar een goede test te zijn die ook meestal wel al vroeg positief geeft.. dus naja ik weet het niet.. wel erg spannend!
hoi, ik heb zelf ook voor de grap eerst met een ovu test getest (gewoon om te kijken wat ie zou aangeven zo 1 ,2 dagen voor NOD) en tot mijn verbazing kreeg ik een streepje,dit had ik na mijn eisprong nooit (dan was t venster spierwit) volgende dag weer ovu test gedaan,ook op deze kwam een streepje! in de middag de kv test van 2 voor 5 euro gekocht...en ik bleek dus indd zwanger! zo zie je maar dat je die testjes best kan proberen,maar het is natuurlijk geen vervanging. ik teste trouwens met de ovu testjes altijd in de ochtend,dit werkte bij mij altijd goed. groetjes,Diaan