Vraag vakantieveilingen

Discussie in 'De lounge' gestart door Danjo, 3 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

veel dingen al gekocht op die site en ze hebben nog nooit iets van me rekening afgeschreven, je krijgt zelf de kans om het over te maken ..

ik snap die site wel, zou makkelijk zijn dan ben je hoogste bieder en dan koop je het niet, tja dan halen ze het geld wel van je rekening af, vind ik niet meer dan normaal ...

het is echt te vertrouwen ...

2. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis

ja dat heb ik dus gedaan:(
    niet goed op de vertrekdata gelet........... omdat ik de vorige 3 had bekeken en daar een vrije vertrekdata bijstond met een afloopdatum in nov 2010... ik dus vrolijk bieden en de reis gewonnen.... nu konden we alleen afzijdig van elkaar gaan, dus of ik met een vriendin of mijn man met een vriend.... helaas kon mijn vriendin niet ook omda de kids dus heb ik hem aan mn man gegeven... die zit nu heerlijk te luieren in turkije:p

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik lees toch wel allemaal vreemde dingen over vakantieveilingen, ik ben er ook geregistreerd maar ik ga toch niet meer bieden.
    Veel mensen klagen dat ze nooit meer wat horen na betaling ed.

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    nog nooit klachten gehad daar

5. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    alles gaat daar via de email dus ook de waardebon krijg je per mail die kan je uitprinten of doorsturen aan de aanbieder en die regelt dan alles voor je hoor... heel erg handig en zeer betrouwbaar...

Deel Deze Pagina