Hoi dames , Wellicht een beetje ver gezocht , maar ik had 2 dagen terug mijn eisprong en morgen ga ik mee als hulp-ouder bij een schoolreisje. Ik ben sowieso niet van de hele extreme achtbanen , maar zouden jullie een (kinder)achtbaan meedoen of een soort Splash achtig attractie, in deze fase ? Ik lees online een beetje tegenstrijdige verhalen , enerzijds dat het geen probleem is , anderzijds dat het niet aan te raden is .. Ervaringen misschien ?
Jahoor, zou ik gewoon doen. Ik ben, achteraf gezien, op of rond de innesteling van mijn oudste naar een pretpark geweest. Is dus goedgekomen
Ik dacht dat dit zelfs in het eerste trimester geen probleem was, omdat de baarmoeder dan nog achter je schaambot zit. Dus ik zou me hier totaal geen zorgen over maken.
Yup... een achtbaan oid weerhoudt niet de innesteling hoor! Gewoon van gaan genieten. Plus komt daarbij dat een innesteling op 3-4 dpo amper tot bijna niet voor komt (op 3 dpo al zeker niet). Have fun!
Lekker doen! Toen ik nog niet wist dat ik zwanger was van mijn oudste dochter ben ik in alle achtbanen geweest in een pretpark (paar dagen later testte ik positief) en die is scheel geboren. Ik heb toen wel vaak gehoord van mijn familie: ja die oogjes zijn toen natuurlijk helemaal door elkaar geschud haha. (Heeft er natuurlijk niks mee te maken he, 3 van de 4 kids van ons hebben oogproblemen, is kennelijk gewoon erfelijk bepaald)