hoi ladies, ik heb vanmorgen een vroege zwangerschapstest gedaan, resultaat een licht tweede streepje, ik dacht zie ik dat nou, of staat hij er ook echt, ben met test naar de huisarts gegaan, en die heeft gekeken en zei, elke streep is een streep, duidelijk of onduidelijk,dus ga er maar vanuit dat je zwanger bent,zij zag ook duidelijk een tweede streep, maar ik kon het niet geloven, heb zonet nog een tweede test gedaan, van de kruitvat 2v5 en weer als resultaat een licht roze streep ,(je kunt hem wel echt zien hoor) zou ik dan toch echt zwanger zijn? anders geven 2 testen dit toch 5 dagen voor nod niet aan? of wel? hopelijk weten jullie er iets meer van, liefs. p.s het lukt me niet om een foto te plaatsen helaas.
KV 2v5 zijn erg betrouwbaar, dus wen maar aan het idee meid! Jij bent echt hartstikke zwanger! Gefeliciteerd!!!
Als ik jou was zou ik niet twijfelen aan het oordeel van je huisarts. Als die zegt dat je zwanger bent, waarom twijfel je dan nog? Gefelicteerd!
testen van de kruidvat zijn heel betrouwbaar hoor en als je HA zegt dat je zwanger bent hoef je helemaal niet meer te twijfelen.. Gefeliciteerd meid!
bedankt voor jullie lieve reacties. Hierbij de foto van de kv 2v5 test. Beetje vaag in echt duidelijker. 5 dagen voor nod. Wat denken jullie? Liefs rissie
echt wel een mooi streepje hoor, hoop dat ie dr af mag knallen van t scherm over een paar dagen, gefeliciteerd meis toppie!!!