Hallo iedereen, Pfff ik wordt helemaal gek en moet dit echt even van me afschrijven! Ik zit nu in ronde 4 en heb echt het gevoel goed bezig te zijn geweest. Het is alweer de derde rondje met ovulatietesten ( een combi van de digitale van clearlue en de normale van zwanger en kids) daarnaast temperatuur ik mezelf en hou ik het slijm in de gaten. Nu is het wel zo dat ik altijd wel een smiley krijg met de clearblue testen en deze keer was het op een zondag. We hebben het die donderdag ervoor gedaan maar ook gelijk die zondag en toen 1 keer in de twee dagen tot aan woensdag. Dus bijna een week rond de smiley geklust. Het vreemde is alleen dat mijn z&k ovutesten nooit een super donkere lijn vertonen. Je ziet ze wel donker worden en 1 keer wordt die echt heel erg donker maar nooit zo donker als de controle lijn. Wel test ik maar op 1 tijdstip s avonds vlak voor het eten en zorg ik dat ik ruim twee uur niet meer naar de wc ben geweest of heb gedronken. De donkere lijn van deze ovutesten kwam een paar dagen na de smiley van clearblue. De dagen erna zag je die lijn ook een stuk lichter worden. Ook mijn temperatuur schommelt tussen de 36,6 en 36,8 met 1 uitschieter na mijn vermoedelijke ei sprong ( aan de hand van de testen) van 36,5. Nu blijft mijn temp eigenlijk constant 36,8 de laatste drie dagen. Ook mijn vermoedelijke nod vind ik lastig. Mijn cyclessen na het stoppen met de pil waren 28-30-40. Dus geen idee wat ik nu als nod moet hanteren. Vandaag een zwangerschapstest gedaan en die was omowit. Ik vind het echt erg lastig allemaal. Soms bekruipt me het gevoel dat ik misschien helemaal geen eisprong heb omdat die z&k ovutesten niet zo donker worden. Ow en daarnaast slik ik ik ook pillen van de etos. Hihi nu ik het zo opschrijf voelt het wel alsof ik alles er aan doe. Heeft iemand misschien de zelfde ervaringen? Of kan iemand een beetje licht laten schijnen over dit verhaal? Alvast super bedankt!
Ik zou in eerste instantie de langste cyclus aanhouden, als hij korter is heb je geluk. Daarnaast heb je wel een posi ovu test , want je hebt een smiley. Die komt er niet voor niks. Met 2 verschillende testen werken zie ik het nut niet van in, behalve dat je er van in de war raakt?? Maar meid.....adem in, adem uit....je bent nog maar net begonnen! Geef je lichaam de tijd zich te herstellen!
Mijn ovutesten waren ook niet knal. Maar als jij een (redelijk) normale cyclus hebt, kan je er vanuit gaan dat je gewoon een eisprong hebt.
@sprits en kroon bedankt voor jullie snelle reacties! Ik gebruik ze allebei omdat het zo duur is om heel de tijd die van clearblue te gebruiken,dus zo gauw ik die van zwanger en kids zie stijgen dan pak ik die van cb om het zeker weten. Maar omdat die van zwanger en kids nooit zo duidelijk zijn begon de twijfel! En sprits, je hebt gelijk soms begin ik echt te snel te wanhopen! Begon eigenlijk na gisteren,gezellig kerstdiner met mijn schoonouders en een schoonma die steeds begon over kinderen ( we zijn 4 maanden geleden ook getrouwd dus het is een "hot" topic gehe)
Als je nu al helemaal gek wordt wens ik je veel succes! 4 rondes is niet lang gemiddeld duurt het een jaar! Hopelijk heb je snel een regelmatige cyclus wat wel ff kan duren hoor! Veel succes en hopelijk ben je snel zwanger!
Mee eens Wanneer was die positieve test? Want dan zou je pas een zwangerschaptest kunnen doen na 14dagen. Succes!!
Ik ben het ook met jullie eens hoor maar ik moest het gewoon even van me afschrijven! 4 maanden is ook niet lang! Het enige wat me nog wel dwars zit is die niet duidelijke ovutesten. @melanie die positeve test was 16 december