erperheide: wasmachine,fietsen

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door stierin, 31 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stierin

stierin Lid

12 aug 2009
    70
    0
    0
    Hoi, een vraag,

Weten jullie wat fietsen en eo een bolderkar huren kost op cp Erperheide?
    Ik kan geen lijst vinden op de site.

En hebben ook ergens daar een wasmachine?En zoja wat kost een ronde wassen? We gaan een week maar moeten anders wel erg veel handdoeken meenemen.

Groeten

2. flavour2

flavour2 Actief lid

18 jan 2012
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik weet niet precies wat het kost. maar ligt er ook aan wat voor fiets je neemt, een normale of een elektrische fiets. meestal ligt het rond de 10/15 euro. hoe meer dagen je een fiets huurt hoe goedkoper het is..

wat betreft de handdoeken, je kan die toch even buiten laten drogen en weer gebruiken? bedoel je droogt je immers af na een schone douche beurt???

mocht je het precies willen weten, bel je gewoon even naar het park op. de receptie kan je waarschijnlijk zo vertellen wat te kosten zijn!

Veel plezier :)

3. stierin

stierin Lid

12 aug 2009
    70
    0
    0
    Dank je,
    Uit ervaring weet ik dat ikzelf wel vaker met een handdoek kan doen maar mn man en kinderen gooien altijd alles op de grond:x en in het zwembad vind ik dat niet zo fris..

4. tammiepammie

tammiepammie Actief lid

24 sep 2012
    167
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ze hebben geen wasmachine ik had het ook gevraagd toen ik op het park was want wij gingen 2 weken en op 2 verschillende parken ze hebben er zaken voor waar je was in moet doen en af moet geven maar hoeveel het kost weet ik niet wij hadden het niet gedaan

5. stierin

stierin Lid

12 aug 2009
    70
    0
    0
    dank voor je reactie,dan weet ik dat,neem wel een lading mee, en evt wat handwasmiddel.Komt wel goed!

6. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Je geeft je kleren idd af in een zak en die wassen ze dan voor je... inclusief wasmiddel...
    Kostte wel aardig wat hoor... ging richting de 10 euro geloof ik... per zak..

Fietsen is ook rond de 20 euro per dag... dacht zelfs nog duurder...
    Center parcs is erg leuk... maar gewoon erg duur...

7. San987

San987 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Ik heb de was laten wassen (hadden een ziek kind, dus moesten wel..)
    Was prima gegaan.
    Watde kosten precies waren, weet ik niet meer. Maar volgens mij nog geen 10 euro.. ik had een boodschappentas vol..
    Gaat per kilo, maar heb minder betaald

8. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Laat je toch het bad vol lopen, beetje biotex erbij en hopla 'schone' handdoeken...nog even buiten op een wasrekje en klaar voor een volgende zwembeurt.

Deel Deze Pagina