Hoi, Ligt het aan onze pc of is er iets mis bij jullie? Elke keer als ik naar "nieuwe berichten" ga blijft 'ie hangen op een bepaald aantal seconden dat ik nog moet wachten, ook na afsluiten. Vanmorgen was het steeds 14 seconden, en nu 21. Zo kom ik niet bij nieuwe berichten. En als ik naar gebruikersinstellingen ga om naar mijn eigen berichten te zoeken blijven de onderwerpen ook roze, ookal heb ik ze gelezen. What's going on? Vlinderbloem
Hoi, Ik heb even gekeken en hier doet hij het goed. Wat je kunt proberen is alle openstaande vensters op je computer sluiten. Dan via het configuratiescherm naar internet opties gaan en daar de cookies, tijdelijke internet bestanden en geschiedenis wissen. Daarna Internet Explorer weer openen en kijken of hij het daarna weer normaal doet. Ik hoop dat het zo lukt. Lotte
Dit probleem had ik ook met internet explorer en vaak bleven er dan cookies hangen. Uiteindelijk heb ik mozilla firefox gedownload en heb nu nergens meer last van .
Heeeee, wat gek! Nu staat dit bericht er ineens, terwijl ik hem gelijk na het plaatsen al kwijt was.. Vandaar dat ik je nog gemaild had, lotte! Maar het is opgelost. Mijn lieve man had een of andere instelling veranderd waardoor er een probleem ontstond met de cookies. Druif. In ieder geval bedankt voor de moeite!