Ik ben de afgelopen dagen ontzettend duizelig,waarschijnlijk schommelt mijn bloeddruk. Wat doen jullie tegen de duizeligheid? Want wat ik ook doe het gaat niet weg, liggen of zitten welke houding ik ook aanneem.
Erg vervelend he.... Ik ben nu 14 weken zwanger en heb het ook. Jij bent al wat langer zwanger zie ik. Rustiger aan doen, kleine beetjes eten op een dag, ze zeggen ook zoute dropjes eten of zo ( maar niet te veel dat is weer niet goed voor je nieren), Benen omhoog.... Ontspannen proberen. Bij mij gaat het al wat beter, Heb minder last van duizeligheid. Hoop dat het snel over gaat bij je, het is niet fijn.
Ik weet niet of je veel op je rug ligt, maar dat is slecht en kan een oorzaak zijn van duizeligheid. De baby drukt dat de toevoer van het bloed weg en kan duizeligheid veroorzaken.
Nee lig nooit op mijn rug, voelt ontzettend raar. Denk dat ik zelf ook maar wat rustiger aan moet doen. Maak me soms echt te druk en doen nog zoveel op een dag!
ik heb er ook last van maar (nog) niet met regelmaat, ik ga dan of even liggen of even rustig zitten. Als je te vaak duizelig bent zou ik even contact opnemen met de VK misschien dat ze je bloeddruk nogmaals op kan meten of misschien is er een andere oorzaak.
Ik heb er sinds vorige week last van, ben erg duizelig en heb weinig energie. Bij mij is het waarschijnlijk bloedarmoede. Probeer veel vitamines te eten en ben begonnen met het slikken van Gravitamon. Moet zeggen dat het iedere dag wat beter gaat. Zou het in de gaten houden en anders toch naar de VK gaan. Sterkte ermee!
je kan duizelig zijn door je bloeddruk dat te laag is of erg schommelt, maar ook door bloedarmoede inderdaad. je kan dit met je vk bespreken, maar je kan ook naar je ha gaan voor een bloedonderzoek. in de winkel kan je rovicee ferro krijgen, daar zitten ijzers in en groene groenten zoals spinazie wil ook helpen.' Maar als t te lang aan houdt zou ik toch een bloedtest doen, want het is erg vervelend.
Bellen! je bloeddruk kan te hoog zijn en het kan duiden op zw-vergiftiging. Dus bij langdurig duizeligheid...meer dan 1x perdag ff jezelf vasthouden..bellen naar de vk.
Heb een bloedonderzoek gehad en er is niks aan de hand. Ik maak me dan gewoon even te druk waardoor de bloedruk wat gaat schommelen. Doe het nu al een paar dagen wat rustiger aan en heb er ook helemaal geen last meer van gehad.