Vraag volmacht bankrekening

Discussie in 'De lounge' gestart door muisje14, 7 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Wat een ontzettende lul de behanger om te stelen (want dat is het) van een oud afhankelijk omatje!!

Meteen aangifte doen en de afschriften meenemen. Het bejaardetehuis kan ook beamen dat oma maar 50 euro per week krijgt en dat dus max 3000 op jaarbasis is ipv 15.000
    ook mag je vader volgens mij dan sowieso geen bedragen naar zichzelf EN exvriendin overboeken

daarbij kun je de politie vertellen dat je vader schulden heeft, en het geld van je oma daarvoor gebruikt heeft, dan is hij sowieso al verdachter en heeft hij een soort van motief

wel moedig van je hoor dat je het voor oma opneemt! Je staat toch tussen 2 vuren in. Dikke knuffel voor jou en oma!

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ps: heb je het pasje snel afgepakt van je vader? Hoop niet dat hij nu snel nog meer geld van je oma steelt omdat jij het nu weet. Morgenvroeg direct naar de bank of de bank sowieso nu even telefonisch op de hoogte stellen

3. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

pff wat erg zeg, en wat een zak om zoveel te stelen van een oud vrouwtje!!... ik hoop dat je oma wel nog (genoeg) geld overheeft?..

4. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Dat is nog maar de vraag. Ik weet van mijn clienten over het algemeen ook niet hoeveel geld ze in huis hebben.(of ik moet toevallig in de portemonnee zijn, maar dan nog weet ik niet van geld dat ergens anders ligt) Van sommige weet ik dat het veel is, maar hoeveel? Daarbij heb je grote kans dat het verzorgingshuis zegt dat ze er niets mee te maken hebben. Wij (als huis) gaan ons niet in dit soort zaken mengen, dat is echt een probleem in de familie.

Neemt niet weg dat het een heel vervelende zaak is. Ik wens TS veel sterkte.

5. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Jeetje zeg, wat een toestand!

Sterkte voor jou en je oma.

6. Chickiedenise

Chickiedenise Niet meer actief

Ts, ben wel benieuwd hoe het gesprek gister met je oma ging??

Deel Deze Pagina