Ik zoek een geboortekaartje met een hondje erop. Ik zie alleen maar beertjes, giraffen enz maar helemaal niets met hondjes. Ik heb zelf 2 franse bullen en daarom zou ik het erg leuk vinden om een hondje, natuurlijk het liefst een franse bull, op het geboortekaartje te hebben. Ik ben zelf niet handig met het maken van een eigen kaartje met foto. Heeft iemand een idee of ben je ooit een leuk kaartje met een hond erop tegen gekomen?
Je kunt ook naar een drukker. Daar hebben ze vast wel iets voor je liggen en anders kunnen ze het vast wel maken hoor! Succes!
wij hadden bij de geboorte van onze zoon een kaartje van volgensmij intercard met daarop een hondje, Warchild werd gesteunt door het nemen van dit kaartje....... suc6
Waarom laat je niet een kaartje maken waar een fotootje van jullie eigen honden in is verwerkt? Tegenwoordig kunnen ze alles met de computer, misschien als je een vriendin ofzo hebt die er handig mee is, kun je die wat laten maken en anders zijn er ook bedrijfjes die dat heel professioneel voor je kunnen doen.
Ik heb even via google gekeken: nieuwe geboortekaarten even naar beneden scrollen. Trendy geboortekaartjes - Hondje geboortekaart hond geboortekaarten & hippe kinderkamerkunst Lilalein Geboortekaartje met illustraties van Marjolein Hund | Geboortekaartje met hond, strand en duinen! geboortekaartje hond - Google zoeken Wie weet zit eriets voor je tussen? En anders zou ik ook zeggen: ga eens bij een drukker langs!
Geboortekaartjes Baby Factory Vraag gratis proefmodellen aan van uw favoriete geboortekaartjes hier hebben ze er ook een paar.
zelf heb ik ook 2 bulletjes en het lijkt mij, mocht het voor ons weggelegd zijn, om dan ook te kiezen met iets met bulletjes erop. dit kaartje zou je aan kunnen passen, is dan wel heel schattig vind ik. Imageshack - geboorte7uc.jpg of deze aanpassen met de foto van je eigen bulletjes is ook leuk http://www.lesjolisminois.nl/afbeeldingen/pups2/geboorte%20kaartje.jpg ik ben benieuwd of jullie uiteindelijk gaan voor een kaartje met bulletjes of als het toch een andere wordt.