Follikels groeien langzaam...

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Coco27, Dec 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Coco27

Coco27 Actief lid

Feb 20, 2011
    469
    0
    0
    Hey meiden ff een vraagje... Ik zit nu op stimulatiedag 15 en zit nou niet bepaald echt denderende groei aan m'n follikels..
    Ik heb nu 5 follikels van ongeveer 14-15mm en 3 rond de 10mm. Aangezien ik een PGD behandeling doe heb ik minimaal 8 follikels nodig. Bij de vorige poging had ik een overstimulatie en al bij dag 8 zat ik op 31 follikels van 17mm. Nu zijn het er dus veel minder, ik heb nu 100 eenheden. Ze hebben de dosis ook niet verhoogd (waarom niet, heb ik ook geen idee... terwijl ze tijdens de intake wel zeiden dat als het te laag zou zijn ze het zo zouden ophogen, alleen nu zijn ze daar al te laat mee)
    Mijn vraag is nu of iemand dit ook heeft meegemaakt dat het zo lang duurde.. Nu moet ik morgen weer voor een echo en dan bepalen ze of ze een punctie gaan doen of niet.
    Alvast bedankt!! xx

2. Coco27

Coco27 Actief lid

Feb 20, 2011
    469
    0
    0
    Niemand?!

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Coco: ik ben zelf ook een zogeheten low responder. Het duurt bij mij ook altijd even voor mijn follikels op gang willen komen. Toen dat bij mijn eerste ivf-poging gebeurde, vroeg ik ook of ik niet meer kon spuiten, maar ook dat hoefde in mijn zkh niet. Ik moest gewoon met mijn eigen dosering doorspuiten tot ze uiteindelijk punctie-klaar waren. Ik hoop dat ze je eitjes vannacht nog even flink hun best gaan doen.

4. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

Feb 20, 2012
    1,453
    1
    0
    Hoi Coco,
    Ik kan je niet helpen, maar las je verhaal. Wat een gedoe meis! Eerst overstimulatie, nu dit. Ik duim voor je dat ze goed gaan groeien! (Als ze dat doen heb je er 8!) Ik hoop het voor je!

5. kissi

kissi Actief lid

Jul 13, 2011
    271
    0
    0
    Hallo Coco,
    Ik weet niet wat een PGD-behandeling is.
    Maar hoeveel EH moet je nu minder spuiten dan? en heb je hetzelfde follikelstimulerend hormoon dan de vorige keer.
    31 follikels op dag 8 is wel heel hoog. Waarschijnlijk is je arts nu heel voorzichtig om overstimulatie te voorkomen. En dat begrijp ik wel. Ik heb zelf overstimulatie gehad na de terugplaatsing. Gelukkig gaat het nu weer goed, maar het kan , kan heel gevaarlijk zijn. Dus ze houden je goed in de gaten, wees ook zuinig op je eigen lichaam. succes en kaart het eens aan bij je arts.

Share This Page