shirtje ik word grote broer

Discussie in 'De lounge' gestart door furtadootje, 17 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. furtadootje

18 okt 2013
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,
    ik ben op zoek naar een shirtje van hoera of stoer ik word grote broer.. nu had ik een op internet gezien en besteld.. kreeg ik net een mailtje dat er tijdens het drukken iets fout was gegaan, de machine was stuk gegaan en nu moesten ze wachten op nieuwe onderdelen waardoor de bestelling een week vertraging op liep. Ik wilde het eigenlijk dit weekend gaan vertellen aan iedereen en nu heb ik dus geen shirtje? heeft iemand nog eentje over of weet iemand waar je zo'n shirtje misschien gewoon zo kunt kopen?

alvast bedankt.

mvg
    monique

2. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
  3. Faye80

Faye80 Actief lid

13 apr 2011
    453
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik zag laatst een foto op fb van iemand en die had het zelf gewoon heel leuk met stift op een t shirtje geschreven, hoeft niet altijd heel moeilijk te zijn toch?

4. furtadootje

18 okt 2013
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je wel voor je bericht. helaas duurt dit ook 5 werkdagen en zou hem graag voor het weekend willen hebben.. pff zo vervelend .. denk je wat leuks besteld te hebben.. zou het morgen geleverd worden en gaat het niet door.. nou ja we zoeken gewoon even verder..

ik ben helaas niet zo creatief om zelf iets te maken

5. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    #5 jilina, 17 dec 2013
    Laatst bewerkt: 17 dec 2013
    Simply colors doet het met spoed in twee werkdagen en anders 5 en rainbowbasics ook. Lovelybabygifts ook twee dagen tenzij anders vermeld bij het product. Merkbabykledingsale ook binnen twee dagen als je aan bepaalde voorwaarden voldoet. Funshirtwinkel voor 1300 uur besteld dezelfde dag nog verzonden.

6. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Wij hadden een shirtje gekocht en daar zelf op geschreven:

'' Binnenkort speel ik niet meer in mijn eentje ''

En dan ipv het woord '' eentje '' hadden we er een eendje op getekend. Je ziet ze dan denken van huh??

Duurde bij ons ook even voor het kwartje viel en dat was echt hilarischeeee :D

7. furtadootje

18 okt 2013
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    ok dank jullie wel

8. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
  9. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Je mag me pb'en

10. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Ik heb toen bij de hema een shirtje gekocht (zonder iets erop) en het bij een winkeltje in de buurt er op laten borduren.
    Kon namelijk ook nergens die t-shirts vinden behalve op internet.

11. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    Zou er niet een copyshop in de buurt zijn die even zoiets print op een velletje zodat jij t weer op een shirtje kan strijken? hopelijk lukt t je voor t weekend!

12. Als je zelf een printer hebt, kun je hem zelf ook maken.

Moet je ff bij de hema, of bruna ofzo, even van dat Transfer papier kopen. En dan een shirtje uiteraard.
    De tekst die jij wilt uitprinten op dat transferpapier, en dan dat opstrijken op het shirtje.

13. marl0es

marl0es Actief lid

29 mrt 2012
    299
    0
    0
    werk met kinderen en we zijn bezig om zwanger te w
    Hangen dje bij de prenetal niet gewoon in de winkel zelf ?

14. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ik heb je ge-pbed ;)

15. Blond88

Blond88 Actief lid

16 feb 2011
    481
    27
    28
    Heb er nog 1tje liggen. Pb maar bij interesse!

16. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
  17. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Oh hier ging het eergisteren bij schoonouders ook om je voor te schamen! :) Zoontje had een tshirt aan met op de voorkant zijn naam en een woezel en pip plaatje. Op de achtergrond stond er in het heel groot "Grote broer".
    Schoonouders vroegen er niks over! Na een uur vroeg mijn vriend maar wat ze van de tshirt vonden en toen viel het kwartje.. :)

Bij simplycolors kan je idd spoedbestelling doen. :) Mijn zoontje zijn tshirt komt ook van simplycolors.

18. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik heb er 1 maat 74/80 op de voorkant:
    Pssst ik heb een geheimpje

Achterkant:

Nee niet op mijn rug maar in mama's buik

Longsleeve is groen met witte letters lekker opvallend mag voor klein prijsje weg pb maar :)

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik had hier cupcakejes gemaakt. met daarop 1 roze voetje en 1 blauw voetje met een eetbare schrijfpen een grote '?' erop gezet. duurde ff voor het kwartje viel bij een paar :p mn broer had m al op en had niet eens gezien wat er op t cake stond. en mn ma heeft half uur naar het cakeje staan staren of het nou écht was wat ze dacht dat t was :p

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    dit waren de cakejes

Deel Deze Pagina