wie kan me helpen???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xxlucky21, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxlucky21

xxlucky21 Lid

10 okt 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,

Ik heb een vraag wie mij kan helpen met mijn menstruatie.
    Ik ben begin dit jaar van de pil af en eerst was ik altijd zelfde dag zelfde aantal dagen ongesteld, maar nu was ik zondag 11 sept voor het laatst ongesteld tot zaterdag de 17e september.
    Nu weet ik niet of ik mijn menstruatie goed heb berekend maar ik d8 dat ik zondag de 9e of oktober weer ongesteld had moeten worden maar ben het niet. Heb dan ook gister een test gedaan maar was negatief, wie kan mij vertellen wanneer ik dan wel ongesteld moet worden of wanneer ik dan weer een test moet doen....

Mvg Lucky

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Wat is je normale cyclusduur?
    Weet je ook op welke cyclusdag je jouw eisprong normaliter hebt? Als je je eisprong deze maand later hebt gehad, kan je menstruatie ook later komen.

Anders over een dag of 2 nog weer eens testen. Ook een late innesteling kan leiden tot een late positieve test.

3. xxlucky21

xxlucky21 Lid

10 okt 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik was dus zondag de 11e ongesteld was zaterdag over heb een cyclus van 28 dagen altijd al gehad was za de 24 sept meest vruchtbaar zo 25 me eisprong en vrij de 30 sept me innesteldag en ik heb geteld de 1e dag van me laatste menstruatie was dus zondag daar 28 dagen bij op kom ik op zondag de 9e of okt waar ik dus ongesteld had moeten worden en het nog niet ben

gr..

4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Dan even geduld oefenen en over een dag of 2 nogmaals testen.

Sommige vrouwen testen pas 14 dagen na NOD positief....

Geen bloed geeft iig moed.

5. xxlucky21

xxlucky21 Lid

10 okt 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    oke maar ik heb het dan wel goed uitgerekend?? want me buurvrouw zegt je moet rekenen van de laatste dag dat ik ongesteld was en dat is dan zaterdag de 17 of sept als je daar 28 bij opteld kom ik dan uit op zaterdag de 15e of okt.. maar ik doe altijd de 1e dag van me laatste menstruatie.

6. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Je moet rekenen vanaf je eerste ongidag TOT je volgende ongi.

Dus jij rekent het goed uit hoor.

7. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Dan heeft je buurvrouw het mis :D

Het is de eerste dag van je laatste menstruatie.

Hoe weet je wanneer je ei is geweest? Heb je ovutesten gebruikt? Of getempt? Want het kan anders goed zijn dat je ei wat later is geweest. Ook ovulatie pijn kan komen van het groeien van de eitjes en niet perse de daadwerkelijke eisprong.

Ik zou dus ook een paar dagen wachten en dan weer tesen als je dan nog niet ongi bent geweest.

8. xxlucky21

xxlucky21 Lid

10 okt 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja heb net een vriendin van me gebeld en die zei ook al je had idd zondag de 9e moeten worden toen had ik me ook getest ma misschien wat te vroeg en ze zei w8 deze week nog af als ik het niet ben dat ik me de 17e of okt weer moet testen

9. xxlucky21

xxlucky21 Lid

10 okt 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    we zijn nu een paar dagen veder .. heb dindag een test gedaan en was nog steeds negatief maar ik ben nog steeds niet ongesteld.

10. xxlucky21

xxlucky21 Lid

10 okt 2011
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    wanneer zou ik me dan kunnen testen opnieuw

Deel Deze Pagina