zwanger misschien.....

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door sandy25, 1 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandy25

sandy25 Actief lid

30 jan 2008
    330
    0
    0
    Hoi,

Ik heb donderdag mn nod. Nu heb ik al een aantal dag wat gerommel in mn onderbuik, een soort drukkend gevoel, met hele lichte krampjes zo nu en dan. Mn borsten zijn een beetje pijnlijk, en af en toe heb ik vlagen van misselijkheid ( wel hele lichte misselijkheid) moet er niet van overgeven of zo alleen zo af en toe kokhalzen. Na het avond eten ben ik ook zo moe.... maar als ik dan uiteindelijk op bed lig, ben ik klaarwakker. Afgelopen zondag een test gedaan maar deze was negatief. Deze heb ik gedaan omdat er zaterdag een heel dun rozig slijmvliesje was te zien op mn wc papier. Dus dacht aan een innesteling.

Zou ik misschien te vroeg getest hebben. Ik heb nog geen bruinig slijmverlies wat ik normaal gesproken al een dag had moeten hebben voor mn ongi.

Ik vind het wachten zo lang, ik moet nog 3 dagen......

2. 5 dagen voor je nod testen is wel erg vroeg. volgens mij kan je bijna onmogelijk positief testen.
    echt even geduld hebben tot je nod!

3. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    sandy wij zitten in het zelfde schuitje meis... zo voel ik me dus ook morgen heb ik mn nod dag :(

4. sandy25

sandy25 Actief lid

30 jan 2008
    330
    0
    0
    Hoi,

ben net even wezen plassen en er zat licht rood bloed met veel slijm op het papiertje. Terwijl ik nu eigenlijk bruinig slijm zou moeten hebben zoals altijd. Ik snap het echt niet meer

5. Kleine

Kleine Actief lid

17 dec 2007
    194
    0
    0
    misschien ben je nu gwn ongesteld geworden? alleen iets eerder

6. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Ik weet hoe je voelt...pff elke dag maar weer hopen dat je niet ongi wordt!
    Ik ben nu maar van een cyclus van 28 dagen vanuit gegaan , maar het is twijfelachtig want de vorige keer had ik een hele korte cyclus.
    Maar ik hoop dat je zwanger bent! ;)

7. sandy25

sandy25 Actief lid

30 jan 2008
    330
    0
    0
    hai,

weet wat het stomme is toen we nog niet bezig waren voor een tweede was mn ongi al 2 en een half jaar stipt op 28 dagen. en nu we 3 mnd geleden
    zijn begonnen voor een tweede is het een dag eerder of een dag later. Ik snap het niet meer hoor.....

Maar ja, mocht het toch de ongi zijn dan gaan we op naar ronde 4...

Deel Deze Pagina