Vanmorgen had ik met een vriendin van mij een discussie over moeder voor moeders. 2 jaar geleden heb ik meegedaan en toen heb ik een wikkeldoek een armband en een boek gekregen. Mijn vriendin heeft een paar maanden geleden meegedaan en zei vertelde dat ze niets had gekregen. Ik dacht dat dat kwam omdat je mss te kort had meegedaan. Ze vertelde dat ze 11 weken had meegedaan maar dat dat nu niet meer zo is. Mij lijkt dat erg vreemd. Weten jullie hoe dat zit en wat je dan anders er nu bij krijgt. Laat ik even duidelijk zin het gaat mij absoluut niet om de cadeautjes, maar juist om andere moeder te helpen. Maar ik ben gewoon nieuwsgierig te worden door deze discussie hoe dat nu gaat.
Bij de derde kreeg ik "alleen" een wikkeldoek. Ook nog een ontzettende warme, synthetische. Die hadden ze van mij mogen houden. Misschien is die wel uit de handel gehaald. Mijn zoon lag er een keertje in en toen leek het daarna wel of hij koorts had. Bij mijn eerste twee (dat is 8 en 6 jaar geleden), kreeg ik een welkomst cadeau (weet ff niet meer wat) en mocht ik ook nog iets uitzoeken. Dat kreeg ik dan aan het eind van de rit. Ik heb hier twee mooie nijntjes serviesjes staan.
ik heb bij de intake een wikkeldoek gekregen en heb niet de volle periode meegedaan ivm vakantie. dit had ik bij de intake al aangegeven.
Wikkeldoek zit nog steeds een de collectie. Heb er vriendelijk voor bedankt. Had hem bij de jongste ook gekregen en het is idd een vreselijk synthetisch ding. Dat terwijl synthetische Wikkeldoeken en dekens worden afgeraden voor hele kleintjes. Snap het dus ook niet zo. Bij de oudste kreeg ik toen nog een ketting (of armband. Mocht kiezen) een fotolijstje om een echo-foto in te doen en een boek (over iemand in een vruchtbaarheidstraject). De winkeldeken kreeg ik trouwens achteraf, per post. Dus niet bij de intake. Bij de oudste kreeg ik de kado's nog wel bij de intake. Misschien is dat veranderd?
Ik ook een wikkeldoek en een armband, maar die armband was van een regionale zorgaanbieder die graag de actie wil stimuleren. Maar wel vreemd dat je vriendin niks gekregen heeft. Een cadeautje is niet echt iets om achteraan te bellen, maar toch..
Ik heb ook de wikkeldoek gekregen in januari toen werd het miskraam, dus bij m'n volgende zwangerschap mocht ik kiezen of weer een wikkeldoek of een zwangerschapsboek De grote geboorte gids, die heb ik toen gekozen! Alleen helaas MA. Nu weer een wikkeldoek gekregen
Misschien gewoon nog even geduld hebben. Hier kwam de doek ook pas een maand of twee/drie na het beëindigen van m'n deelname.
"Vroeger" kreeg je een welkomsgeschenk (armband oid) en als je een lange deelnemer was kreeg je ook de wikkeldeken (deze kreeg je achteraf toegestuurd), welke ik overigens heerlijk vond bij mijn zoontje . Het boek wat je toen kreeg was een "extraatje" en dus niet standaard. Tegenwoordig krijg je alleen een welkomsgeschenk en dat is de wikkeldeken geworden. Ongeacht Hoelang je mee doet en je krijgt hem meteen.
Ik kon bij de intake deze keer kiezen tussen een armband of een wikkeldekentje. Vorige keer kreeg ik bij de intake een boek en een armbandje en na de volle 16 weken nog een wikkeldeken als bedankje dat ik het helemaal had afgemaakt. Deze keer geen bedankje na. Maar heb ook niet de volle 16 weken mee kunnen doen ivm veel in het buitenland zitten, dus misschien dat t daar mee te maken had?
Vanaf week 9 meegedaan en bij de intake de wikkeldeken gekregen. Van vriendinnen (uit de regio) gehoord dat zij destijds (ruim 2 jaar geleden) nog een boek erbij kregen.
Oké. Nee ze heeft ook geen doek gehad. Vreemd maar goed reden weet ik dus ook niet. Bedankt voor het antwoorden dames. Voor mij mag er een slotje op.