Wie is ook Rivièra Maison fan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Angel1980, 14 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Ik ben benieuwd wie hier ook 'fan' is van RM 😊 Ik geniet van mijn huisje en zou de hele dag wel met mijn interieur bezing kunnen zijn. Een van mijn favorieten merken is RM en dan vooral wat stoerdere meubels/accessoires. En uiteraard heb ik ook andere merken (of merkloze) spullen, maar de magie van RM heb ik nog nergens kunnen vinden. Ik zou uren kunnen rondlopen in een RM winkel, voor mij net een snoepwinkel 😉

Wie oh wie herkent deze gekte? :D En... Wat is jou favoriete artikel?

2. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ja ik!! Ik ben vooral gek op de accesiores van RM. De meubels zijn zo prijzig dat ze niet voor ons zijn weggelegd. De kwaliteit ervan is ook niet zo geweldig heb ik begrepen.
    Ik hou zo van de sfeer van RM, zo gezellig en positief. Mooie lichte kleuren, ik hou ervan!! Ik heb niet 1 favoriet, maar ik heb zelf:
    Fotolijstjes, grote glazen votives, knuffeltje/kaarsenhouders , knuffeltjes, kussens, kledinghaken, babyservies, kerstservies, wijnglazen, lampekapjes en placemats.
    De glazen kokertjes met zand heb ik geflessen om flessenpost te maken om de vorige zwangerschap aan te kondigen 😀

3. Angel1980

Leuk idee met de kokertjes :p Meubels heb ik ook niet trouwens, maar veel accessoires. Variërend van rieten broodmand, bestekhouder tot plaids en etagères. Van alles wat ;)

4. Ster88

Ster88 Niet meer actief

Ik ook!! Mijn huis hangt/staat er ook vol mee, helemaal super! Jammer dat het vaak zo prijzig is alleen.. Mijn favoriet is toch wel mijn prikbord aan de muur met de world traveller en een hele grote rieten doos voor thee! Maar eigenlijk alles, mijn glazen, onderzetters, lampenkappen, kaatsen :)

5. Angel1980

Duur is het zeker... 😒... Prikbord is idd mooi! Maar ook ik vind eigenlijk alles wel mooi wat ik heb gekocht (of gekregen). Ik heb ook nog niks verkocht, dus mijn collectie wordt alleen maar groter ;)

6. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Hier ook een fan! Ik vind het zo gezellig. Hier veel fotolijsten, kaarsen houders, servies, keukenspullen, kapstokken en als pronkstuk toch wel de grote rieten mand in de woonkamer voor het speelgoed. Maar ik vind niet alles van RM per definitie mooi hoor

Deel Deze Pagina