Schoonmaken in........ Pyama!?!?!

Discussie in 'De lounge' gestart door mini23, 5 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mini23

mini23 Actief lid

18 sep 2006
    272
    0
    0
    Oldenzaal
    Vroeg me af of meer dames daar last van hadden of dat ik de enige ben.
    Heb namelijk al langer in de gaten dat als ik vrij ben en lekker langer in de pyama rond kan huppelen. Dat ik dan ineens zoiets heb van kan dit wel even opruimen en dat ook wel hier even de stofzuiger doorheen enz. enz. Vroeg het me gewoon af of het aan mij lag of dat er toch wel meer zijn die dit hebben.

:rolleyes: :confused: :oops:

Groetjes Wendy

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ja hoor, ikke! En dan komt mn schoonmoeder ff langs om bv brood te brengen en dan ziet ze mij in mn badjas. Zegt ze 'ik heb je toch niet wakker gemaakt met je middagdutje'? Nee hoor zeg ik dan, was lekker aan de gang met schoonmaken. Soms wel vervelend want dan gaat de deurbel bv om een uur of 1 en dan zien ze mij nog in badjas en ongewassen koppie. :oops:

3. helemaal mee eens, heerlijk :D

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    Als ik nergens naartoe ga die dag, kleed ik me pas rond 12 uur a 12.30 uur aan. Om de hond uit te laten, :p

Anders lekker in een badjas of vrijetijdskleding zo op de bank.

Ik maak meestal niet eens schoon door de week. Alleen de keuken en de wc houd ik dan bij. Mijn vriend pakt dan woensdag even het huis met de stofzuiger.

De rest doen we in het weekend. :oops:

5. mini23

mini23 Actief lid

18 sep 2006
    272
    0
    0
    Oldenzaal
    Ik ben blij dat ik dus niet de enige ben. hahaha heb ik ook dan komt de postbode aan de deur met een of ander iets en dan zie je ze denken. ach ja het huis is dan in ieder geval schoon :) 8)

6. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Ik loop zelfs in me ochtendjas naar mijn buurvrouw toe (4 deuren verder) voor een bak koffie. laat ze maar denken

7. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Hier word ook regelmatig in pyama het huis schoongemaakt. Ik vind het heerlijk!

8. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik ook hoor, nou ja, heb niet echt een pj, meer een joggong pak

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    [-( Hier aan mn never nooit niet! Ik durf alleen achter buiten in mn badjas ff snel naar de schuur oid te lopen maar je zal mij nooit vóór buiten te zien krijgen met n badjas. :oops:

10. spooky

spooky Bekend lid

15 mrt 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    het maakt mij niet uit in wat voor kleren ik loop. ik ging ook weleens de hond uitlaten in mijn badjas

11. mini23

mini23 Actief lid

18 sep 2006
    272
    0
    0
    Oldenzaal
    Ik ga meestal ook de deur niet tenzij ik snel even wat naar de otto moet brengen maar verder blijf ik netjes thuis. En ga dan lekker weer verder met rommelen

12. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    Hier ook hoor.

Gisteren nog lekker in pj's opruimen ff cammen met onze ouders lekker relaxed.

13. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Bij mij is het meer mijn 'lummelbroek' zoals ik het noem.... :)
    Maar ook ik vind het heerlijk om zo rond te hangen hoor... ;)

14. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Ik zit ook nog heerlijk in mijn huispak, zal me zo toch maar eens aan gaan kleden want ik moet nog naar de winkel..... Jammer

15. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik doe ook altijd het huishouden in mijn pyama.
    Vaak word er alleen echt 'goed schoongemaakt' in het weekend, en ik vind dat helemaal niet fijn om in mijn kleren te doen.... :)
    Door de weeks is het vaak alleen een keer met de lap over de tafel, met de swiffer door de woonkamer en ik vind het prima.

Ik zit het liefst ook zo lang mogelijk in mijn pyama... HEEEEEEEEEEEEEEERLIJK! :)

16. Niet meer actief

hahaha... ja ik heb dan wel geen pyama, maar echt jofel zie ik er niet uit hoor. Kloffie aan en lekker de hele dag "vies" rondlopen en ruimen.

17. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

haha ja hier nog zoeen :D

heerlijk toch lekker rommelen in je pyama :D

18. Niet meer actief

ik loop in het weekend thuis bijna altijd in een pyjama/huispak, wel douche ik iedere ochtend en avond en trek ik elke dag een schone pyjama aan dus ik ben niet vies/ongewassen of zo!

HEERLIJK! :D

19. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    ik loop ook soms lang in mijn pyama vooral nu de kleine er in en als je gauw het eea wil doen.

20. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Bij mij is dat elke zaterdag standaard hoor! (is standaard poetsdag bij ons omdat we allebei 40 uur werken)
    Eerst lekker uitslapen (pyjama is een gewoon t-shirt), daarna fitnessbroek, sokken, sloffen en fleece-vest aan en poetsen maar...
    Rest van de dag lekker op de bank hangen en ergens om een uurtje of 4 een keer gaan douchen... heeeeeeeeerlijk gewoon! :)
    Ik heb er zelfs zaterdagen bij dat ik 's avonds broek, sloffen, sokken en vest uittrek en mijn bed weer induik... ghe ghe...

Deel Deze Pagina