Oergevoel?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door wieffie, 3 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Oergevoel?

  1. Ja absoluut, ik had eigenlijk geen test meer nodig!

  2. Nee, ik had wel symptomen maar wist het niet

  3. Nee, ik had geen enkel idee..

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. wieffie

    wieffie Fanatiek lid

    26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ik vraag me af of het bestaat. Misschien kunnen de zwangeren onder ons vertellen of het er is. Ik bedoel, wisten jullie al dat jullie zwanger waren al voor jullie een positieve test hadden?
     
  2. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik had wel de symptomen, hele zere borsten maar deze had ik ook als ik ongesteld moest worden.. En heel emotioneel. Op mn vaders verjaardag nog n jankbui gehad (was gezellie ;) ) en zelfs tóen had ik nog niks door, pas toen we thuis waren bedacht ik me dat ik al 2 dagen ongesteld had moeten zijn. haha, de volgende ochtend ( zonder dat mn (nu) man t wist) een test gehaald en gedaan en ingepakt.. De verrassing was leuk alleen tja als je man niet weet hoe zo'n test er uit ziet hè?! :rolleyes:
     
  3. Marlie81

    Marlie81 Bekend lid

    17 jun 2007
    768
    0
    0
    In bijde gevallen was m'n buik alleen wat opgezet, verder nergens last van.
     
  4. Wiets

    Wiets Lid

    8 apr 2007
    78
    0
    0
    Ik had hale zere borsten. Mijn partner vond dat niet normaal (had een nacht wakker gelegen ervan) en vond dat ik naar de dokter moest gaan. Ik zei dat ik wel een vermoeden had waardoor het kwam, en een week voor mijn NOD een posi test.

    Groetjes,
    Wiets
     
  5. Lilya

    Lilya Fanatiek lid

    13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Ik had zeer veel symptomen en zou het vreemd gevonden hebben als ik niet zwanger was geweest (heb twee dagen voor NOD positief getest). Het was me een beetje te veel van het goeie; ochtendmisselijkheid, amper slapen omdat ik constant moest opstaan om te plassen, drukken gevoel en steken in mijn zij...
     
  6. Schijndelsvolk

    Schijndelsvolk Fanatiek lid

    30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Hier had ik een aantal dagen na mn ei een enkele veeg bloed, dat deed me een beetje aan het denken zetten omdat ik dit nog nooit had gehad, maar die gedachte heb ik snel aan de kant geschoven om mezelf te beschermen denk ik.

    Toen ik daarna bij mn beste vriendin op de koffie zat keek ik haar aan en toen wist ik het zeker... als ik niet zwanger zou zijn dan wist ik het ook niet meer... toen 2 dagen voor mn nod getest (vanwege familie-omstandigheden eerder dan mn nod) en toen kreeg ik een vaag lijntje (was niet met ochtendurine) de volgende dag wel meteen met ochtend urine getest en toen was de test duidelijker...

    Dus ja hier wel het "oer gevoel" van zwanger zijn...
     
  7. Kari

    Kari Fanatiek lid

    21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Hallo,

    Ik heb de laatste gestemd. Ik hoopte het wel, maar ik had geen idee, omdat ik dezelfde symptonen had die ik voor mijn menstruatie ook had.
    Het enige wat mij opviel was dat ik vrijwel geen afscheiding had een week voor NOD. Dit was raar want dat heb ik altijd.

    Kari
     
  8. Emma29

    Emma29 VIP lid

    30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik was 2 dagen voor nod erg misselijk heb een test gedaan om mezelf hier overheen te zetten en niet te veel te gaan hopen maar ik kreeg een dun lijntje ! en op nod was deze zo duidelijk als wat !
    had elke maand wel klachten van misselijk en zere boobs ... dat vond ik geen verschil
     
  9. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    nope was overtuigd van mijn menstruatie.
     
  10. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    ik ging naar de dokter omdat ik een hele pijnlijke borst had en er zat een knobbeltje....
    dokter d8 dat het een opgezette klier was maar hij wilde voor de zekerheid toch even een fotow laten maken kon ik pas 2weken later....
    ik ging alweer eerder terug naar de ha hij deed nog veel pijner en ik maakte me echt wel druk en men andere borst begon ook hij zei nog steeds even w8en..... voordat je naar het ziekehuis kan voor de borst fotows...
    k had afgebeld na het ziekehuis was bang om fotows te maken ging 2dagen later naar de ha was overtijd maja da was ik wel vaker.... ze zei ik doe even een test en ik zei ja doe maar ik ben tog niet zwanger je hebt al zo vaak getest en toen bleek het van wel te zijn.......
    dus daardoor de pijn aan men borsten op het gegeven moment deden ze zo pijn dat ik geen bh meer an kon.... en ik was heel erg misselijk,.,,,,

    succes!
    ghrtjessssss
     
  11. diaantje17

    diaantje17 VIP lid

    21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Tja wat kan ik zeggen, met de jongste wist ik het gewoon..zelfs toen ik bij een inwendige echo niets tezien kreeg en er werd gezegd dat ik dus niet zwanger was..wist ik het gewoon! (eigenwijs)..en een week later en nog een echo was ik in ene 8 weken zwanger ....kan je niet echt uitleggen wat dat gevoel dan precies is ...maar het was er....pfffffff schiet je dus ook niet veel mee op he hahahah
     
  12. erannick

    erannick Fanatiek lid

    4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Ik werdt wakker geschudt door mijn hubbie die zij je bent al 6 weken niet ongi geweest,


    Maar het verklaarde wel waarom de koffie niet meer smaakte, en op de dag dat ik wou testen met ochtend urine heeft het nog uren geduurd voordat ik hoefde te plassen, nadat ik was opgestaan
     
  13. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    jep ik wist dat ik zwanger was...De test was puur een bevestiging....
     
  14. Natas1

    Natas1 VIP lid

    4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Op de 1 of andere manier deed ik in ronde 2 de test op NOD en was ik helemaal niet zenuwachtig....... rationeel dacht ik dat ik nooit al zo snel zwanger zou kunnen raken, gevoelsmatig was er al een bepaald besef lijkt wel.
     
  15. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik wist het wel, maar ik had geen symptomen. Ik wist het omdat ik juist NIET chagrijnig was, géén gespannen borsten en andere PMS-klachten had. Ik voelde me anders dan de andere maanden. Daarom dacht ik wel: het zou deze maand wel eens kunnen.
     

Deel Deze Pagina