miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Cloe, 20 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cloe

Cloe Lid

20 okt 2017
    5
    0
    1
    Vrouw
    lieve dames ik heb een vraag.
    ik test al een tijd positief geen knal test maar gewoon duidelijke streep.
    maar ik verlies ook bloed .

Op mijn Nod dag beetje bruinig volgende dag voorbij. toen 3 dagen niks nu di en woensdag waterig rood bloed niet heel veel vooral met afvegen.

donderdag weer gestopt. vandaag beetje bruin zoals de laatse dag van mijn men oud bloed. nauwelijks stolsels of slijm. geen krampen. tot op de dag van vandaag test ik positief.

mijn vraag is nu is dit een miskraam herkent iemand dit ? als ik zwanger ben dan zou ik nu 4 weken en 4 dagen zijn nog pril dus.

kan het zijn dat ik al een miskraam heb gehad en het niet gemerkt heb? en komt het nog? zit er wel mee .. maar heb dus geen idee of t nog komt of al geweest is en hoe het zou moeten voelen.

alvast bedankt gr Cloe

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.966
    15.605
    113
    Nabij Utrecht
    Heb je fotos van je testen in de volgorde waarop je ze gedaan hebt.

Als je trouwens een vmk krijgt rond de 4 weken zal dat vaak niet veel verschillen qua hoeveelheid enzo als tijdens een ongi.

3. Cloe

Cloe Lid

20 okt 2017
    5
    0
    1
    Vrouw
    ehm ja alleen beetje onduidelijke foto's. in t echt zie je t wat duidelijker

Bijgevoegde bestanden:

4. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Als je testen niet duidelijker zijn geworden als dit en je verliest rood bloed kan dit zeker een miskraam zijn. Heb je nog een test vandaag gedaan. Als t vruchtje goed groeit moet hij wel donkerder zijn. Ik heb vorige maand een miskraam met 4w3d gehad en was een iets ergere ongesteldheid. Deze maand met 5w1d en met forse krampen en rood bloedverlies wat ampee op gang kwam en na 2 dagen doorzette. Al mijn miskramen zijn tot nu toe begonnen met 7 dagen of 3 dagen voor het rode bloedverlies bruing bloedverlies.

Maar mocht je test wel oplopen kan t ook onschuldig zijn. Heb je krampen? Want das meestal geen goed teken.

5. Cloe

Cloe Lid

20 okt 2017
    5
    0
    1
    Vrouw
    Hoi Neeltje
    lief dat je reageert.Vanmorgen nog getest en toen zag ik al bijna niks meer dus denk dat t idd een vroege miskraam was of een missed abortion zoals ze het noemen.
    geen krampen gehad. t was ook nog heel pril. Wat verdrietig dat jij dit al 2 x heb gehad zeg. Ik moet zeggen dat ik me er een beetje bij neer heb gelegd maar tis wel een domper ik was er echt heel blij mee. ach zoals ik hier lees gebeurt het dus best wel vaak.

6. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Oei, dit is geen missed abortion, hoor, maar een heel vroege miskraam. Ik heb zelf een missed abortion gehad en dat is een totáál andere ervaring kan ik je vertellen. Veel sterkte! Hopen dat het snel weer raak mag zijn. Zijn jullie al lang bezig?

7. Cloe

Cloe Lid

20 okt 2017
    5
    0
    1
    Vrouw
    oh sorry dat was me niet hellemaal duidelijk wat is het verschil ?

8. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    #8 nizzie86, 21 okt 2017
    Laatst bewerkt: 21 okt 2017
    Een missed abortion is een miskraam die niet vanzelf op gang komt. Vaak kom je er dan bij een echo (die heel vreugdevol had moeten verlopen) achter dat het hartje van het vruchtje is gestopt met kloppen, alleen heeft je lichaam daar dan nog niets mee gedaan. Sterker nog, je blijft je hartstikke zwanger voelen. Wij kwamen er tijdens de eerste echo achter; we hadden zó veel zin om het baby’tje in ons buik voor het eerst te ‘ontmoeten’, en ik voelde me op-en-top zwanger! En toen bleek het hartje niet te kloppen. Missed abortions moeten vaak worden opgewekt met medicijnen en/of er is een curettage nodig. Dat is dus het verschil tussen een missed abortion en een miskraam; die laatste komt vanzelf op gang. Hopelijk is het zo duidelijk. Nogmaals sterkte gewenst met dit verlies!

9. Cloe

Cloe Lid

20 okt 2017
    5
    0
    1
    Vrouw
    Oh sorry dan heb ik dat idd verkeerd begrepen, ik dacht dat het betekende dat het al heel vroeg voor je menstruatie was gestopt met groeien . De term überhaupt vindt ik al niet passend. nogmaals mijn excuus en wat verschrikkelijk om mee te maken. En bedankt voor je steun ik heb al een kleintje rondlopen dus dat verzacht t wel een beetje.

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.966
    15.605
    113
    Nabij Utrecht
    Wat jij bedoeld is een biochemische zwangerschap.
    Dan gaat het bij innestelen fout, waardoor er wel hcg is aangemaakt wat ook gelijk weer afbreekt waardoor je rond nod een paar lichte testen hebt die wit worden en je ongi begint.

11. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Je hoeft je niet altijd meer 'hartstikke zwanger' te voelen. Ik merkte dat de symptomen enorm afgenomen waren en kreeg daarna te horen dat het hartje niet klopte....

12. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Dan zal jouw lichaam de miskraam zelf al in gang hebben gezet. Dat kan natuurlijk ook. Heb je afgewacht of medicijnen genomen? Ik ging me wel alleen maar zwangerder voelen, dus hebben de artsen ingegrepen. Het hangt een beetje van het meetmoment af of iets als een missed abortion of miskraam wordt bestempeld. En het blijft allebei verdrietig. Ik zie dat je nu weer zwanger bent, fijn! Geniet ervan :)

13. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Het blijft inderdaad heel verdrietig, wat je ook precies mee maakt. Mijn lichaam deed nog niets met de miskraam (heb veel echo's gehad ivm de bbz'en) en het uiteindelijk toch met medicatie op moeten wekken. Bij mij is het allemaal goed gekomen en ben ik nu inderdaad weer zwanger (van de 2e). Ik hoop voor jou dat het ook snel mag lukken en je kunt genieten van een heerlijk kindje!

nizzie86 vindt dit leuk.
  14. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Je bedoelt inderdaad een biochemische zwangerschap. Die had ik 2 maanden terug. Vorige maand was t meer een miskraam. Test liep langzaam op en toen toch krampen en bloedverlies....

Ik hoop voor je dat t verhoogde vruchtbare na miskraam/biochemische zwangerschap ook voor jou opgaat en dat je snel een plakker hebt.

Deel Deze Pagina