vraag voor gescheiden ouders

Discussie in 'Samengesteld gezin' gestart door Kimberly 33, 26 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2mam2

2mam2 Fanatiek lid

16 feb 2015
    1.088
    0
    0
    Mijn ouders praatte vroeger niet lang bij de deur, dat was snel brengen/ophalen, maar ze hadden wel een schriftje waar ze in schreven hoe het was gegaan, wat we hadden gedaan etc.. De nodige info.

2. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.466
    582
    113
    Nog geen 5 minuten. Mijn vader past de dag dat mijn zoontje naar zijn vader gaat op en brengt hem dan. Zou kunnen dat hij weleens koffie drinkt maar dat weet ik niet. En bij het terugbrengen is het zo dat ze aanbellen, ik doe open geef mijn zoon een knuffel en dan is het geef je papa een kus en dat was het dan. Als het ooit langer duurt dan vindt mijn zoon dat ook niks. En ik wil hem hier niet meer in huis hebben.

3. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Bonuskids zijn 6 en 8. Overdracht gaat erg snel, mijn vriend rijdt met de auto voor. Kindjes stappen in en ze zijn weg. Terugbrengen gaat net zo, kindjes stappen uit en zodra ze binnen zijn gaat m'n vriend weer weg. Alle communicatie (voor zover mogelijk is) gaat via whatsapp. Communicatie over school hebben we niet met ex, alle belangrijke ontwikkelingen horen we van de school zelf

4. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Bonusdochter duurde het 10 seconden. We Apple haar als we in Almere waren en zij stond al bij de voordeur te wachten. Ex kwam echt niet mee naar buiten met het kind. Was zelfs in staat om bonusdochter in de regen te zetten zodat we met 5 seconden voor de deur vandaan waren.
    Overdracht 0. Kind werd zelf uitgehoord wat ze bij ons deed.

Korte overdracht van bijzonderheden is meer dan zat lijkt mij. En geen gedoe voor de deur. Het kind hoort klaar te staan om mee te gaan. Niet om eerst nog evenvanalles af te maken.

10 minuten van tevoren moeders appen, dan kan kind afmaken waar die mee bezig is en als er geen bijzonderheden zijn gelijk instappen. Zeker als het een punt van irritatie is, misschien een idee.
    Ik zou me er ook aan geïrriteerd hebben als bonusdochter dat zo zou doen. WIj hadden het andere uiterste.

Deel Deze Pagina