Heeft iemand een one2track horloge? Ik heb een vraag

Discussie in 'De lounge' gestart door Mammaaa, 9 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammaaa

Mammaaa Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.084
    694
    113
    Gister heeft mijn dochter voor haar verjaardag een horloge van one2track gekregen. Echter krijg ik vandaag continue deze melding. (Terwijl het horloge op schoot zit)

Toen ik net de sos knop indrukte kreeg ik wel een locatie. Echter is dit ongeveer 40 meter van onze locatie af.

Hij geeft om de 10 minuten een locatie volgens de instellingen en ik heb al meerdere keren op locatie verversen geklikt. :)

Doe ik iets fout of mis ik iets?

Bijgevoegde bestanden:

2. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Dochter heeft ook een one2track horloge en heb deze melding nog nooit gehad. Heb je alle stappen uit het boekje wel doorlopen na het downloaden van de app?

Mammaaa vindt dit leuk.
  3. Mammaaa

Mammaaa Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.084
    694
    113
    Dacht het wel.. anders moet ik even herstarten en opnieuw instellen..

4. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.422
    447
    83
    Limburg
    Hier ook zo'n horloge maar deze melding idd ook niet gehad. Wel eens dat de locatie niet exact. Maar dan zit ie via gps en niet via Wi-Fi bij locatie

GossipGirlxoxo en Mammaaa vinden dit leuk.
  5. Inaya1991

Inaya1991 Bekend lid

11 sep 2021
    544
    438
    63
    Ken de melding ook niet, klantenservice reageert goed en snel is mijn ervaring. Mail ze even ..

Mammaaa vindt dit leuk.
  6. Mammaaa

Mammaaa Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.084
    694
    113
    Top bedankt dames! Morgen even rustig naar kijken als ik weer helemaal bij de les ben...

Moet zeggen na een druk verjaardagsweekend ben ik niet meer zo helder. :roflmao:

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  7. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.385
    867
    113
    Ik herken de melding ook niet. Ik vind deze horloges echt ideaal. Kan precies zien waar de monsters uithangen:roflmao:

GossipGirlxoxo en Mammaaa vinden dit leuk.
  8. Bloem74

Bloem74 Actief lid

15 nov 2016
    215
    48
    28
    Vrouw
    X
    X
    Ik heb dit alleen gehad toen het saldo op bleek te zijn op die van mijn zoon dan geeft hij ook geen exacte locatie meer aan. Ik zou contant op nemen met de klantenservice als dit niet het geval is.

Deel Deze Pagina