Gisteren naar de nieuwe show van Hans Teeuwen geweest. Zo op verheugd maar viel eigenlijk best tegen. Er waren wel leuke stukken bij maar ook stukken dat ik dacht waar heeft hij het over! Jammer.. Ook de improvisaties waren niet allemaal geslaagd. Iemand hier ook al geweest?
Echt? Oh, wij vonden hem echt suuuuppppeer! Heerlijk weekendje Oostende gedaan inclusief theater, echt top! Kan niet wachten totdat hij op dvd verschijnt.
Op 1 of andere manier is Hans Teeuwen zijn humor niet mijn humor! Sommige dingen vind ik heel leuk hoor maar het meeste vind ik gewoon niet grappig!
Wij zijn vrijdag geweest en vonden 'm ook echt superleuk! Was wel een enorm lange zit en de stoeltjes in de HMH waren niet zo geschikt, daardoor werd het soms wel een beetje vervelend, maar de show zelf vond ik echt gaaf! Improvisaties waren ook leuk. Er werd een vrouw uit het publiek gehaald en die werd me toch te kakken gezet, echt héél erg! Das natuurlijk wel het risico van Hans, als je in z'n klauwen terecht komt dan... Jammer alleen dat ik grappen altijd zo snel vergeet... Dorst dorst dorst, lekker drinken! Honger honger honger, broodje worst! Die weet ik dan nog wel...
Hier ook geweest en vond het fantastisch!! Hebben een top avond gehad met buikpijn van het lachen....en wij zaten ook nog achter meneer Jules Deelder
Ja sommige dingen vond ik ook erg leuk. Maar bij ons had hij ook echt wat misplaatste grappen. Toen hij opkwam bijvoorbeeld waren er voor een paar plekken vrij, hij zei toen weet je waarom deze plekken vrij zijn? Deze mensen hebben kanker!! Nou niemand kon er echt om lachen. Ik vond de wormpjes erg grappig, en het tapdansen deed hij ook echt goed he!
Vond hem zoals al zijn andere shows weer geweldig,ik hou juist van die grove humor,mag van mij niet hard genoeg zijn. En grappen over kanker,ja ik kan er toch om lachen terwijl mijn stiefvader daar aan overleden is,ik zie die grappen daar helemaal los van,maar kan me goed voorstellen dat anderen dat niet waarderen,is ook erg gewaagd zeg maar...
Ik ben gister geweest en vond de show tegenvallen. Hij was wel grof, maar niet zoals ik gewend ben. Heb wel hard gelachen, maar had er meer van verwacht
hm.... Wij gaan volgende week in de HMH naar hem toe.. Ik heb helemaal niks met de beste man, maarja mijn man vind het leuk dus heb hem 2 kaartjes gegeven voor zijn verjaardag.. maar als ik de reacties zo lees... ach we wachten het maar af, laat het jullie weten als we geweest zijn
ik ben helemaal geen fan van hans teeuwen dat terzijde maar ik kan er ook met de beste wil van de wereld en geen enkel inlevingsvermogen bij dat er mensen zijn die wel zijn "kanker"humor snappen echt waar, daar kun je vind ik op geen enkele wijze grappen over maken. sowieso over geen enkele ziekte vind ik
Ik wist niet eens dat Hans Teeuwen weer een nieuwe show had joh?? Ik kijk 'm wel een keer op dvd want ik lig altijd helemaal blauw bij zijn shows en zou overal bovenuit komen in het theater..hihi! Hier ook dol op grove humor,het kan me niet gek genoeg!