Ik wil gewoon mijn ei kwijt. Vanmorgen een echo gehad en een leeg vruchtzakje gezien. Ik moet nu wachten tot mijn lichaam het zelf af gaat stoten. Donderdag 31 mei een nieuwe afspraak. Als het dan niet af gestoten is, dan starten we met medicatie. Ik mocht dat ook nu al, maar wou het nog niet. Wat als? De baby later ingemetseld is? Wat als? Er volgende week wel een hartje klopt. Wat als? Daarom nog maar een weekje wachten.
Heel slim. Ik heb bij mijn MA gehad dat ze niks zagen (leeg vruchtzakje) medicatie gehad om de miskraam op gang te helpen, en toen bij de controle een week later bleek er wel degelijk een vruchtje te zitten. Hoe het af was gelopen als ik die medicatie niet had genomen zullen we nooit weten... het is wel uitzonderlijk dat zoiets gebeurt, maar toch goed dat je nog een weekje wacht! Sterkte met het afwachten!
Ja blijft lastig. Ik was zeker van mijn ei, van de keren dat we gevreeƫn hadden en de post. Test. Een late innesteling kon een paar dagen schelen maar geen 3 weken.. Als jij het gevoel hebt dat het nog goed kan komen, dan moet je daar op vertrouwen!