wat voor een fietsstoeltje

Discussie in 'Verzorging' gestart door jessi, 27 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Hoi,

Ik wil graag een fietsszitje maar heb geen benul van welke..
    Ze is nu bijna 7 maanden en kan al redelijk zitten in haar kinderstoel en in de schommel. Dus ik denk dat het ook wel kan in een fietszitje. Ik heb een electrische fiets van mijn ouders gehad met een fietskar maar weet niet of ik dit altijd even handig vind. Die kar moet ik steeds helemaal in elkaar zetten en dat vind ik niet echt handig. Ook zit ze er erg onhandig in in de maxi cosi. Zeker als je even een boodschap wil doen is dat niet handig... Hebben jullie tips?

dank je voor het mee denken.

2. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.841
    3.630
    113
    Ik heb een Yepp mini en ben daar erg blij mee.

3. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik heb deze ook, en zeer tevreden. Voor het achterzitje komt er ook weer een Yepp!

maar persoonlijk zou ik nog niet gaan fietsen met zo'n kleintje die redelijk kan zitten in ieder geval niet in een fietszitje.... Zo'n stoeltje hobbelt en bobbelt nogal en het geeft best wel wat klappen en ze zijn nog zo kwetsbaar met hun nek... Ik ben zelf met Tychp pas een maand voor zn eerste verjaardag gaan fietsen terwijl hij al kon zitten toen hij 6maanden was. Maar goed dat is persoonlijk. xx

4. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.084
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    idem

5. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.841
    3.630
    113
    Ik ben idd ook pas met een dikke 9,5 maand gaan fietsen.

6. Jo33

Jo33 Actief lid

20 jul 2011
    382
    24
    18
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook net een Yepp mini gekocht en deze zit sinds afgelopen weekend op mijn fiets. Echt een superding. Ze zit er prima in en het is ook nog eens gewoon een heel leuk stoeltje om te zien. Ik ben er dus heel erg blij mee, en het is ook een goede motivator om weer eens wat vaker de fiets te pakken! :D

7. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Wij hebben de Bobike mini bevalt prima. Is toch een keuze die je zelf moet maken door even goed naar de stoeltjes te kijken..

Deel Deze Pagina