Op welke site kun je uitrekenen hoe lang je zwanger bent. Ik heb vandaag posi getest en wil graag weten hoe lang ik al zwanger zou zijn.
als aller eerst gefeliciteerd met je zwangerschap!!! hier boven aan bij menubalk zegmaar. staat er "Home.Forum.Zwangerworden"" enz enz. en daar staat ook Banners. daarop klikken en kies de juiste banner uit en dan datum invullen etc. Liefs
ja dat had ik gezien maar ik weet niet zo goed waneer ik uitgerekend ben. Me vorige menstruatie was 19 april maar ik heb op 29 mei een eissprong gehad
Volgens mij kan dit op Menstruatiekalender / Vruchtbaarheidskalender / Zwangerschapskalender / Anticonceptiekalender
volgens de berekening ben ik 3 weken en 3 dagen zwanger. Heel pril dus nog ik hoop dat het goed blijft gaan
Zwangerschapscalculator | Zwangerschap: week tot week | Zwanger deze site is wel leuk dan kan je per data kijken hoe ver je bent. Online biologische klok op deze site kun je rechts berekenen wanneer je bent uitgerekend en krijg je ook te zien hoelang je al zwanger bent en t sterrenbeeld van het wondertje.