Hallo. Zondag of maandag as is mijn bod. Kan ik vandaag al de clearblue met indicatie gebruiken. Is die gevoelig en betrouwbaar? Zo niet wat is de meest gevoelige....die ik vroeg kan gebruiken? Ik had 17 en knaller ovulatietest. Volgende dag en dag ervoor was hij neg. Ik hoor graag de ervaringen!
Ik zou de Clearblue pas gebruiken als je een test met twee streepjes hebt, lijkt mij persoonlijk zo zonde van de dure test als je niet zwanger bent of net even te vroeg test en je een negatief resultaat in beeld krijgt.
Zou nog even wachten, 17e een knaller is uiterlijk de 19e eisprong, en dus 20 juli 1 dpo. Je zou nu dus ongeveer 8 dpo zijn, is wel heel erg vroeg. Zou nog 2 tot 4 dagen wachten, en inderdaad een Kruidvat 2v5 ofzo doen ipv meteen een digitale, zijn zo duur
Dit dus. Je ei was ws pas op 19 juli. Vandaag ben je 8 dpo en de kans op een nega test is groter dan een posi test. Even een dag of 2-3 wachten en dan eerst bijv de predictor early proberen. Die is heel gevoelig en zeer betrouwbaar
Ik had 4 dagen voor NOD een licht streepje met andere testen. En heb gewacht tot een dag voor NOD en getest met de clear blue digital.
Ik had ook 17 juli savonds me piek. Hopelijk is die nu wel gesprongen want had 13 juni ook al een positieve ovulatietest van cb een smiley. Sinds de curretage op 19 mei nog geen menstruatie gehad dus ben erg benieuwd wat me lichaam gaat doen volgende week. Wil wel eerder testen maar durf het eigenlijk niet. In de bijlage mijn ovulatietesten. Wanneer ga jij uiteindelijk testen denk je?