wie heeft ze ook hier gister een duimende zoon vast gelegd door de gyn. mond ging los en hop daar ding die duim de mond ik zo appart om te zien! ene arm achter het hoofd de andere voor zijn gezicht met de duim in zijn mond.
Even zwaaien met haar benen wijd!! Bij iedere echo ging madam lekker ongegeneerd met haar benen wijd,even laten zien dat ze ècht een dame is Zolang ze haar benen straks maar tot 18 bij elkaar houd hahaha
o leuk die foto's zal die van mij vanavond proberen te uploaden, wij hebben er 1 van de 20 wekenecho met de duim omhoog, alsof de beeb wilde zeggen: alles ok mam!
Whaha geweldig die echo's! Ik heb alleen een grappige foto van de oudste met 19 weken,3d echo. Ze lag echt in een nadenk houding,stond heel wijs voor 19 weken in de buik haha. Helaas staat die foto niet op mijn laptop. Ben benieuwd of we van dit kindje een hele grappige echo gaan krijgen!
Wat een leuk topic! Als je goed naar mijn echo kijkt ( linkerkant ) is het net of de baby een beschermend kusje krijgt ..... Ik vind het wel bijzonder http://www.zwangerschapspagina.nl/members/32418-albums9887.html