Oftewel ovulatie pijn. Wie heeft hier ook extreem last van? HetBegon bij mij dinsdag al.. Woensdag was het gewoon niet meer uit te houden. Bij elke beweging die ik maakte had ik extreem veel pijn. Zitten, lopen , staan.. Auw! In de avond was het zo erg dat lopen al heel moeilijk ging. Wij wilden toch nog een poging wagen, dus tijdens het klussen verging ik van de pijn... donderdag was de pijn al een stuk minder.. Ik denk dus dat mijn ei woensdag is geweest.
Ja! Ik heb de hele week al een zwaar gevoel onderin mijn buik, niet echt pijnlijk maar ook zeker niet fijn. Nu heb ik hele zeurende pijn in mijn zij, onderin. Volgens internet is dat bij je eierstokken, heel vervelend! Wat ik ook erg irritant vind is dat ik veel werk en ik niet aan mijn collega's kan vertellen dat ik pijn heb.
Ik heb het niet extreem, maar ik voel het de ene maand wel en de andere maand weer niet. Ik gok daarom dat ik deze maand een eitje uit mijn linker eistok heb. Dinsdag posi ovu test ook gehad en woensdag aan het einde v/d midden een paar enorme felle steken. Daarna weer nergens last van gehad. Ik vermoed dus dat hij woensdag gesprongen is. Zou hier trouwens het gezegde rammelende eistokken vandaag komen ik voel deze nl echt.