Genante kwaaltjes wie met mij??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door miss27, 11 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss27

miss27 Lid

5 jan 2014
    60
    0
    0
    Hoi dames
    Ik vraag me af wie ook van die gênante kwaaltjes heeft een voorbeeld van mij = ik lijk wel een wandelend stinkdier waar ik loop sta en ga laat ik scheetjes en stinken heb er totaal geen controle over soms kan ik er ook om lachen vooral als mijn partner weer is loopt te kokhalzen ik liet in zijn bijzijn nooit scheetjes ik zeg ook tegen hem dit krijg je terug van al die stank waar jij me in hebt laten zitten daar kan hij wel om lachen. Zijn er onder jullie ook aanstaande mama's met verhalen??

2. Stephake23

4 jun 2015
    51
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hahaha! Ik had dit twee weken terug ook...
    Ik zei:" lief, ik voel me zo opgeblazen" "zou is een goede scheet(sorry) moeten kunnen laten" mijn liefje zei toen: "doe dat dan"
    Daar heeft hij ook dik spijt van gehad! Hahhaha!

3. wondertje2015

wondertje2015 Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    Hihihi ja dit ken ik wel indd ik heb er ook erg veel last van heb het ook niet echt onder controle, lig vaak ook dubbel want het gebeurt op de stomste momenten :D.

4. jongmama20

jongmama20 Actief lid

16 dec 2015
    251
    0
    16
    Vrouw
    Ik heb het ook hoor, vooral sochtends als ik net wakker ben.

5. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Haha, heel herkenbaar. Dan liep ik in de winkel opeens naar een rustig gedeelte. Kreeg ik een vragende blik van mijn vriend . 'er zat er weer een dwars'. :D
    Later in de zwangerschap kon ik enorme boeren laten ;)

6. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie
    Aan het begin van de zwangerschap vooral scheten laten. Die stonken enorm erg maar waren tenminste niet te horen :p!

In het midden van de zwangerschap veel boeren laten.

En ondertussen zijn de scheten ook terug opgedoken... Maar nu stinken ze niet alleen, ze maken ook lawaai :$. En ze komen op de meest ongelegen momenten :$:$:$.

7. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Ik zit nu bijna 9 maanden na de zwangerschap.
    En helaas nog steeds zijn mijn darmen niet wat ze geweest zijn... :)

8. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    De eerste weken moest ik ook veel scheten laten. Haha! Ik moest ook 2 tot 3 keer per dag grote boodschap doen. Had zeer actieve darmen!
    Nu heeft het plaats gemaakt voor boeren laten (wat ik anders nooit doe) maar ook al heel gênante situaties heeft opgeleverd (zeker op het werk ;) )

9. miss27

miss27 Lid

5 jan 2014
    60
    0
    0
    Ik lig dubbel terwijl ik de reacties lees gelukkig ben ik niet de enige ach lekkere luchtige:D kwestie tussen alle zware kwalen door :p

10. kleinemuis80

kleinemuis80 Bekend lid

21 aug 2015
    696
    32
    28
    Hmm heb daar geen last van.. Tenminste niet dat ik mij er voor schaam. Dit vooral omdat ik het nog nooit opgehouden heb.. Okeeejj wel als ik in een winkel loop of iets anders maar thuis op de bank, onder de dekens dan laat ik het los!!

Ik ga echt niet met buikkrampen rond lopen..

11. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    hier ook! Zo herkenbaar. Kan er echt niks aan doen, maar gênant is het wel.

12. LaQueen

LaQueen Fanatiek lid

4 mei 2014
    4.329
    5.185
    113
    Vrouw
    D
    M
    Stinkscheetjes en boertjes!van mijn darmen had ik al wel last, maar normaal liet ik nooit boeren. :$ Ohhhh en nog erger.... De hoeveelheid wat eruit komt bij een grote boodschap, whuttttt hahahah. Omg, zet ik dat hier echt neer. :p

13. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Haha herkenbaar:D
    Bij de eerste ook veel last van gehad in het begin. Én ook weer op het eind, man de lucht was niet te harden ;)
    Op een gegeven moment stonk de hele slaapkamer.. Toen zeiden we nog tegen elkaar 'dit moet niet meer te lang gaan duren, we gaan kapot hier'. En de dag er na ben ik bevallen :D

Wat ik ook vrij gênant vond was dat mijn schaamlippen vanaf een week of 18 enorm gezwollen waren. Ik vond het er niet uit zien. Gelukkig was het de dag na de bevalling helemaal weg:)

14. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Oh, en dat moment dat je inlegkruisjes bent vergeten en de hele dag weg bent....

15. Mommy11

Mommy11 Bekend lid

7 apr 2015
    905
    202
    43
    Ik heb ook zo'n buikpijn, gigantisch opgeblazen, lijkt wel of het van alles dat ik eet gebeurd... En dan die obstipatie, en puistjes die weer en beginnen te komen. Grrr dat is t minder leuke van zwanger zijn. Heb ook t gevoel dat mijn eten heel langzaam zakt/verteerd zeg mAar

16. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.639
    5.667
    113
    Jeeeh herkenning. Mijn darmen zijn zoooo van slag. Borrel de hele dag. Enige wat nog mist is een scheet laten in het openbaar :p

17. Whoopie

Whoopie Fanatiek lid

20 jul 2015
    1.488
    308
    83
    Hier ook extreme obstipatie! En de puistjes die weer komen oppoppen... 😑

18. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Hier ook, darmen zijn ook snel van slag ene moment last van obstipatie ander moment last van diarree maar qua scheetjes laten heb ik het nooit ingehouden behalve in de winkel Enzo en die stinken soms ook erg behoorlijk dat ik er zelf misselijk van word haha

19. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

Herkenbaar...
    Ook gênant, een spatader op je schaamlip 😳
    Aambeien, ook altijd fijn! 😖

20. Little man

Little man Bekend lid

29 jun 2015
    597
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap juist geweldig werkende darmen gehad. Ze hebben nog nooit zo vlekkeloos en volgens het boekje gewerkt. Ik heb prikkelbaar darm syndroom dus bij mij is het normaal juist racen of dagen stilstaan. Maar nu beginnen de puisten weer op te komen en het boeren is soms ook heel gênant. Het is zo erg dat mijn zoontje nu ook een boer geluid maakt als ik een boer laat.

Deel Deze Pagina