Welke buitentemperatuur vinden jullie verantwoord om een klein kind in een onverwarmd zwembadje te laten zwemmen? Morgen is hier 23 graden voorspeld en we kunnen gaan zwemmen in onverwarmd buitenbad. Maar is dat niet te koud??
Ligt er beetje aan hoe oud? 23 graden en een buitenbad lijkt mij best koud. Thuis in het badje gooi je al snel wat warm water erbij.
Het buitenbad heeft een week de kans gehad om op te warmen. 23 graden Is heerlijk vooral als je uit de wind zit. Ik zou gaan
Hoe klein is het kindje? Ik bedoel de zee is ook onverwarmd, maar daar gingen ze als baby ook in op hete dagen.
Bijna 5 is ze. Het is een buitenzwembad. Geen badje in de tuin. Niet enorm groot , denk 4x3 meter en 80cm diep.
Op die leeftijd geven ze toch zelf perfect aan als het te koud is? Maar hier zouden we dat absoluut wel doen, en ze is 'pas' 4.
Heerlijk toch. Vandaag met mijn dreumes in het buitenland zwembad geweest (niet die in de tuin, maar die vind ze ook fijn!) en ze vond het heerlijk! Van de week ook in de zee en die was koud, vond ik!!!
Mijn kinderen hebben net in de zee gezwommen. Ze zeggen het vanzelf wel als ze het koud hebben. Vorige week dinsdag en vrijdag ook in het buitenzwembad gezwommen
Als er iets meer te doen is dan alleen zwemmen (zand, of een speeltuintje) dan zou ik lekker gaan, een beetje poedelen is al gauw goed en lekker. Hoewel onverwarmd wel héél koud kan zijn. (meeste buitenzwembaden bij een groter zwembad zijn wel verwarmd, ook al lijkt dat van niet ) .