vraag website stuit.....

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door bengeltje86, 4 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hoi hoi ik heb ff korte vraag
    onze kleine lig in stuit en de kans dat die draait is erg klein vanwege hoe die helemaal lig heb echo gehad vanmiddag enzo

de vk die gaf mij een site over stuitbevalling maar kan niet meer op de site komen iets met stuitbevalling.nl of stuitligging.nl maar die doen het niet

jullie zullen vast wel weten welke ik bedoel

edit ik heb dus ook echo gehad en heb even plaatje toegevoegt hoe onze baby lig
    het is dus de eerste plaatje hoe hij lig
    ze zij de kans dat die draait is erg klein ze zij als die nu lig zoals op 1na laatste plaatje kon die zig nog met schopjes omdraaien . dus wilde me inlezen bij die website ze zij als je kiest voor keizersnee is dat ook jou keus vandaar nu weet ik niet meer hoe die site heet

[​IMG]alvast bedankt

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Bengeltje,

de site die jouw verloskundige bedoelt is www.stuitlig.nl Kijk ook eens op www.nvog.nl en dan patientenvoorlichting en dan verloskunde specifiek en dan stuitligging.

Mirjam

3. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    maar die stuitlig.nl gaat meer over de behandeling met die naalden
    dit was om me voor te lichten over de vedere behandeling keizersnee met informatie en andere dingen
    veder zou ze gelijk hebben aan de hand van de echo en plaatje wat ik toegevoegt had dat de kleine zo blijft liggen? heb zelf dat idee namelijk ook ze zij dat die kans super super klein was dat die nog zou draaien
    ik ga ook eens op die andere site kijken bedankt

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Bengeltje86,

als je kindje met de voeten omhoog geslagen ligt, is de kans inderdaad iets groter dat hij zo blijft liggen, maar wat wel belanrijk is om te weten is dat rond 30-32 weken bijna 50% nog niet ligt zoals het hoort, dus de kans is nog steeds heel groot dat ie toch nog goed draait uit zichzelf.

Groetjes Brigitte

5. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    bedankt ja ze vertelde dus dat ik bijna geen ruimte meer heb om te draaien vandaar omdat hij vorige week voor het laatst gedraait was
    ik voelde ik precies datie toen met hoofdje na boven gedraait was want ik werd erg zwart voor me ogen dus toen wist ik het ik voel altijd als die draai normaal draaide hij wel 1 keer perdag nu al 1 week niet meer

aan de andere kant zou ik er geen moeite mee hebben als die zou zou blijven liggen de kleine is dus ook al groter dan gemiddeld dat weten we dus ook al dan is de kans dat die draait ook al minder zij ze
    we zullen wel zien moest me wel voorbereiden dat ik terug naar mijn gyneacoloog moest en het misschien keizersnee zou worden.

want een draaipoging zie ik niet zitten heb ook de placenta aan de voorkant

Deel Deze Pagina