Hallo, Heb een vraagje zijn de zwangerschapstesten van Xtra sensitive bertouwbaar of geven deze wel eens vals positief aan ? Had die besteld en vanmorgen was er bijna niks te zien en vanavond rond 18:00 uur zag ik zeker een lijn staan huls er even afgehaald en ja hoor stond er zeker wel. Heb tot nu toe alleen maar mega vaage testen kv gedaan 2 voor 5 maar erg licht ect. Ben bang dat ik mezelf een beetje dol maak door al die testen en weet het even niet meer en had me vandaag netjes voor genomen om er niet meer mee bezig te zijn maar helaas ben er toch mee bezig, __________________
ik heb alleen ervaring met de kruitvat 2 voor 5 euro testen... als je nu een heel licht streepje heb zou ik gewoon over een aantal dagen weer testen dan weet je het zeker mischien is je lichaam bezig met HG aanmaken waardoor er nog niet voldoende HG in je lichaam aanwezig is om een dikke streep neer te zetten. alleen zou ik de hulzen van de testen er op laten zitten wat je daar vanaf leest is betrouwbaar .. suc6 en hopen dat je straks een duidelijke test heb
hoi die van sensitest bedoel je toch? Daar heb ik alleen maar goede ervaringen mee. Als ik heel pril in de zwangerschap was dan gaf deze wat later een heel licht streepje aan, maar dit duurde max 10 minuten. Heb nog nooit gehad dat het veel later een streepje gaf, geloof dat het dan ook niet meer betrouwbaar is (staat op bijsluiter) Ik zou even 3 dagen wachten en dan weer testen. succes
nou hier hetzelfde! ik heb gistermiddag en vanochtend een xtra sensitive gedaan, en zag bij zowel de 1ste als de 2de een (net zo breed als de controlestreep) heel licht lijntje, die je van veraf wel kon zien als je goed keek .. en in het licht ook .. maar ik kon niet ontdekken of hij nu meer wit of ietwat paars was! daarom heb ik vanmiddag kruidvat testen gehaald, en gelijk 1 gedaan, maar daar blijft hij nagenoeg wit .. zelf dacht ik misschien omdat je met die kruidvat niet zo ver voor je nod kan testen? ik hoop van harte dat de test van sensitest goed is gegaan ..
nou dat van die hulzen eraf halen klopt volgens mij niet hoor, er zit een glaasje voor de test ter bescherming, maar als je de huls eraf haalt is het resultaat niet ineens onbetrouwbaar? soms weerspiegelt dat glaasje of is het heel onduidelijk en dan haal ik de huls er ook af ..
Ik zou deze test gewoon weggooien. Je hebt hem ver na de afleestijd bekeken en dat is niet betrouwbaar. Ik hoop voor je dat je straks binnen de afleestijd een mooie streep krijgt op een andere test meid. Liefs