Welke lengte had jullie kind dat het in een Yepp achterzitje ging? Ik weet het aantal maanden, dat is 9 maanden. Maar ik ben echt benieuwd naar de minimale lengte dat een kind nodig heeft om er goed in te passen.
Ik weet niet echt of er een lengte voor staat maar onze dochter was 2 jaar en die is langer dan gemiddeld maar exact geen idee. Vind het wel een ruim zitje voor een kindje van 9 maanden hoor. Heb je geen stoeltje voor voorop?
Dat is nu juist het probleem. Zie mijn andere topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/kind-op-pad/534484-wie-heeft-voor-de-oplossing.html Omdat de stuurstang van mijn fiets exact verticaal staat gaat een voorzitje niet passen. Dus ik zoek nu naar allerlei oplossingen.
En een andere fiets kan ook niet, want heb deze fiets speciaal voor mijn andere (gehandicapte) zoon. Dus wie het weet mag het zeggen.....
Yepp zitje kan de voetensteunen behoorlijk naar boven. Moet zat kunnen aangezien de rugleuning dan hoog zit en het hoofdje daar tegenaan zit. Enige minpunt is dat je je kindje niet constant in het zicht hebt maar dat hoeft geen probleem te zijn als je pas gaat fietsen als je kindje zelfstandig kan gaan zitten.
kan prima hoor de riempjes kunnen goed eromheen en naar beneden en de voeten steunen flink omhoog. anders even passen bij iemand die een yepp heeft