Het onderwerp spreekt voor zich denk ik.. Vanaf hoe oud namen jullie je kindjes mee in de bakfiets? Het gaat om een heel klein stukje naar het kdv, om de oudste weg te brengen. Bedankt!
Hier in de maxi-cosi in de bakfiets eigenlijk al heel snel. Babyschaal hadden we ook, maar nauwelijks gebruikt vond het met maxi-cosi makkelijker (kon ik haar meteen meenemen). En vanaf het moment dat ze kon zitten in een fietsstoeltje in de bakfiets.
Super! Denk dat ik het dan ook, voorzichtig, ga proberen. Ideaal als ik haar dan mee kan nemen! Bedankt!
oei kijk alsjebliefd uit voor het ruggetje en het nekje. ik heb mn kleine met 5maanden meegenomen in de bakfiets en ze kwam er verward uit. je onderschat namelijk wat een klappen ze nog krijgen in zo'n bakfiets en zeker met 4 weken hebben ze nog totaal geen kracht en spieren om het gedreun op te vangen. Ik zou dus zeggen, niet doen..
Hier ook rond een maand oud in de maxicosi. De babyschaal zou kunnen vanaf een week of 10/12... Onze zoon is nu 4 maanden en hij is echt goed aan het rollen en houdt zijn koppie stevig omhoog, maar in die schaal zit hij echt heel oncomfortabel, dus daar wacht ik echt nog even mee. Ik fiets ook alleen kleine stukjes en ben heel voorzichtig met hobbels in de weg. Geniet ervan!