Iemand ervaring met goede gyneacoloog Rotterdam?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by El80, Oct 2, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. El80

El80 Actief lid

Jun 11, 2012
    159
    1
    0
    Weet niet niet zo goed waar ik deze vraag moet posten, maar ik hoop dat iemand advies heeft. Na 13 maanden proberen en een 2x primolut nu eindelijk dooverwijzing gekregen van de huisarts voor gyneacoloog. Heeft iemand ervaring met een goede arts in Rotterdam? Maasstad, EMC, Ikazia, SFG?

2. icsisev

icsisev Lid

Jun 25, 2012
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn erg tevreden over het emc. Bij ons ging alles snel achter elkaar door. Helaas heb je daardoor meestal niet dezelfde arts. Je kunt wel een afspraak bij een bepaalde arts maken, maar dan kan het best even duren voor je aan de beurt bent. Verder is het wel echt een academisch ziekenhuis, veel onderzoeken waar je eventueel aan mee kunt doen.
    Ze hebben ons ook niet te lang laten stuntelen met iui aangezien mijn mans zaadkwaliteit echt te laag was, maar we kregen snel een doorverwijzing voor IVF/icsi. Ze houden zich wel vast aan protocollen.
    Verder is het volgens mij zo dat wanneer je bij een ander ziekenhuis uiteindelijk met IVF start, de terugplaatsing alsnog in het Erasmus plaatsvindt. Succes met je keuze!

3. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

Feb 5, 2011
    824
    0
    16
    Hoi, ik zelf loop in het EMC en ben daar erg tevreden over. Ik lees dat mensen die in het maasstad lopen vaak naar het EMC gaan als ze voor icsi of IVF moeten gaan. In de mmm clubs is een topic met meiden die allemaal in het EMC lopen daar kan je eventueel ook je vragen stellen.
    Succes alvast!

4. El80

El80 Actief lid

Jun 11, 2012
    159
    1
    0
    icsisev en kirsten1988, bedankt voor jullie reactie. Ik ga denk het EMC bellen. Hopelijk kan ik snel terecht..

5. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Ik ben ook ontzettende tevreden over het EMC. Zelf ben ik al jaren onder behandeling bij het hoofd van de afdeling en ik zou niet anders meer willen. Ik mag zijn naam niet noemen maar mocht je willen weten wie het is, kan je me het beste een PB sturen.

6. cozz

cozz Lid

Oct 2, 2012
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo, ik kan mijn ervaringen delen, maar belangrijker is de raad dat als je je ergens of bij iemand niet op je gemak voelt verder gaat kijken naar een plek of persoon waar je je wel prettig voelt.
    Mijn onprettige ervaring heeft er voor gezorgd dat ik na drie jaar pas weer verder kon gaan met behandelingen. Nu heb ik een andere arts en voel me erg prettig bij haar!

Succes. gr cozz

7. El80

El80 Actief lid

Jun 11, 2012
    159
    1
    0
    @cozz ja dat is natuurlijk het aller belangrijkste. Ik mezelf aangemeld bij EMC. Heel vreemd alleen daar dat geen geen afspraak kunt maken, maar je verwijsbrief moeten mailen en dan "plannen ze je in." Niet echt persoonlijk, maar hoor wel veel goede verhalen over hun behandelingen, dus vooruit maar. Nu in afwachting van de oproep... :(

8. cozz

cozz Lid

Oct 2, 2012
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wens je heel veel succes!! :)

Share This Page