Voor de (thuisblijf)moeders

Discussie in 'De lounge' gestart door Sannebc, 25 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Een man kwam thuis van zijn werk en trof zijn kinderen buiten, nog in hun pyjama's, spelend in de modder, met lege broodtrommels en kopjes, schaaltjes en ander serviesgoed waarmee de hele tuin bezaaid was.
    De deur van de auto van zijn vrouw stond open, net als de voordeur van het huis en nergens was een teken van de hond.

Eenmaal binnengekomen vond hij een nog veel grotere puinhoop.
    Een lamp was omgevallen, het vloerkleed lag half tegen de muur, in de voorkamer stond de tv luid aan, de woonkamer was bezaaid met speelgoed en verschillende kledingstukken, bloempotten stonden op de grond en de vensterbank vulde zich met kussens van de bank.
    In de keuken trof hij niets dan afwas en etensresten, er was veel geknoeid en gemorst; de koelkast deur stond wijd open, hondenvoer lag over de vloer, een gebroken glas lag onder de tafel en een kleine berg zand vulde de vloer tot aan de achterdeur.

Snel stoof de man de trap op, stapte over speelgoed en nog veel meer stapels kleren, op zoek naar zijn vrouw.
    Hij was bang dat er iets ernstigs was gebeurd; ontdekte onderweg dat er water op de overloop lag en gleed nog net niet uit. Hij trok de badkamerdeur open en vond de vloer bezaaid met natte handdoeken, stukken zeep en overal speelgoed, tientallen meters wc-papier en tandpasta dat was uitgesmeerd over de spiegel en muren.

Met nog meer haast spoedde hij zich naar de slaapkamer waar hij zijn vrouw vond; nog steeds opgekruld in bed in haar pyjama, lezend in een roman ...
    Ze keek naar hem op, glimlachte en vroeg hoe zijn dag was geweest. Hij keek haar verbijsterd en vroeg luid en verbaasd: 'Wat is hier gebeurd vandaag????!!!'

Ze glimlachte opnieuw en antwoordde: 'Weet je… elke dag als je thuis komt uit je werk vraag je me wat in de wereld ik de hele dag eigenlijk gedaan heb.
    ''Ja.." was zijn vertwijfelende antwoord ..
    Zij antwoordde: 'Nou, vandaag heb ik niet gedaan…!’

2. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Haha

3. Thymra x Xi

Thymra x Xi Niet meer actief

hahaha mijn man denkt ook dat ik thuis bijna niks doe... misschien toch maar een dag overslaan met opruimen :p

4. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    haha!!!

5. knap

knap Niet meer actief

Deze is goed zeer goed haha.

Maar een kritiek punt. Als ze haar partner iets duidelijk wil maken snap ik. Alleen snap ik niet dat kapotte glas dat had ze echt wel moeten opruimen. Voor de rest top verhaal. Want neem aan dat het een verhaal is.

6. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Het is een mop zelfs.

7. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    hij is leuk!

8. dekilene

dekilene Niet meer actief

9. urmylove

urmylove Niet meer actief

leuk!! :d

10. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    dat heb ik al eens gedaan... een hele dag lang..
    1 dagje was genoeg, en toen zag ie wel dat ik toch best veel deed in huis :p:p heeft nooit meer gezeurt

11. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Een goeie. Probleem als ik dat hier zou dan dat ik nog een hele drukke avond heb.

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

das een goeie!

13. Blays

Blays Niet meer actief

Haha kwam het tegen op Facebook, met foto. Geweldig! :D

14. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    hij blijft goed hihihi

15. Angelala

Angelala Actief lid

3 apr 2008
    296
    0
    0
    Leuk leuk:D

16. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ja de mannen merken meestal niet wat de vrouw allemaal doet dus handig om dat zo duidelijk te maken haha :)

17. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Super!

18. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641