morgen begint de zwangerschapscursus, vind het toch wel spannend. Ik ken hier helemaal niemand die ook zwanger is en erheen gaat, en het is mn eerste keer. maar wat kan ik eigenlijk verwachten?? wat gebeurt er op zo'n gym?? het zal vast wel geen touwklimmen enzo wezen. Heb echt geen flauw idee. wat hebben jullie allemaal gedaan?? behalve gezellig lopen teuten dan
Bijna niemand kent elkaar op een zwangerschapscursus. Ik zat op yoga met ca. 7/8 mensen en maar 2 personen kenden elkaar. Wij hadden voornamelijk ademhalingsoefeningen en wat geteut inderdaad. Het maakt niet uit dat je niemand kent, want je hebt toch wel gespreksstof.
Ik kende ook niemand op de cursus, maar gezellig was het altijd. De lerares deed altijd eerst een hoe is het rondje en daarna wat theorie en op het laatst meestal nog wat oefeningen op een matje....voor ons inspanning genoeg, voor een ander misschien pas een warming up, haha. En de partnerles was gewoon erg leuk!
Hier eigenlijk exact hetzelfde als Leontine78 Vindt het ook gewoon echt super leuk om heen te gaan. Het sociale aspect vooral. Veel plezier!