Hoi hoi! Even een vraagje... Momenteel de laatste loodjes voor mij en die wegen in mijn geval ook echt zwaar.. Ik slaap al weken niet 's nachts en als ik wel slaap is het hooguit 3 uurtjes aaneengesloten. Overdag probeer ik dan maar es een uurtje mee te pikken maar fit voel ik me er niet door. Nu loop ik al 2 weken met de griep en afgezien van het slechte slapen doe ik er alles aan om gezond te leven maar het gaat maar niet over. Wat het slapen betreft, ik heb alles al geprobeerd: - Warme melk - Bad voor het slapen gaan met kneipp weltrusten nacht olie - Kamille/Goede nachtrust thee - Valdispert extra sterk tabletjes - Boek lezen enz enz enz Ik ben het zo enorm zat, al mn hele zwangerschap bestaat uit kwaaltjes en klachten en de laatste weken kan ik niet meer genieten.. Heb je de gouden tip voor mij misschien? Nog eventjes en ik stort in...
hoi Marije, je hebt alle huis/tuin/keuken middeltjes geprobeerd. Als je er helemaal doorheen zit mag je aan je verloskundige/huisarts vragen om een slaappil (temazepam) zodat je een nachtje door kunt slapen. Dat kan geen kwaad om er 1 of 2 te gebruiken en dan doorbreek je de cirkel even. Mirjam