hey me vrouw heeft 1e en 2e kerst 1 glaasje alcol op nu is onze vraag is dit nu schadelijk geweest voor de baby ? en als we elke dag vrijen (2 p/d) is dit erg of schadelijk voor het kindje ze is nu 5 w en 6 d
Vrijen is nooit schadelijk voor het kindje.. Maar alcohol is niet goed, of het zo vroeg al erg slecht is weet ik niet.
tot 8 weken is er geen bloed verband zonder dat ik wist dat ik zwanger was heb ik 10 glazen drank gehad en de gyn zei dat dat het niet schadelijk was in de 1e 8 weken en seks is ook niet schadelijk hoor
haha k denk dat hij bedoeld dat ze opgelucht zijn dat de drank niet schadelijk was en dat ze gewoon seks kunnen hebben
<lampje aan> Ooooh! dacht al ze is toch al zwanger :-s Had alleen de eerste en laatste post echt gelezen. Maar inderdaad, een glaasje alcohol dat na een uurtje weer uit je lijf is kan echt geen kwaad Had ook wel de nodige biertjes op in week 0 tm 4 van mijn zwangerschap (want vakantie ), kon ook geen kwaad volgens VK. Gefeliciteerd overigens!
Alcohol is niet goed,maar kan nu nog niet super kwaad .. Enne 2x per dag sex? Geniet er nog maar ff van.. hier was de zin op een gegeven moment ver te zoeken
HAHAHA ik dacht ook al: 2x per dag! Dat is best aardig wat! Ik heb de gehele zwangerschap 2x seks gehad. Geniet er maar lekker van idd