Innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mama van chayenna, 18 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van chayenna

mama van chayenna Bekend lid

25 jun 2009
    843
    24
    18
    Vrouw
    Hallo dames

Over 5dagen kan ik gaan testen, ik had net oud bloed(bruinigwasid) verloren,kan dit een innesteling zijn, of moet dat echt rood zijn?

bedankt alvast:)

2. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Hai,

Ik kan woensdag testen en ik had dat gister en een beetje vandaag. Gisteravond was het ook wat rozig erbij. Ik hoop dat het de innesteling was...en voor jou ook.

Groetjes, Charlie

3. mama van chayenna

25 jun 2009
    843
    24
    18
    Vrouw
    nou dan ga ik maar voor ons allebei duimen!

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Mama van Chayenna Ik zie dat je een hele korte cyclus hebt, op welke dag heb je de eisprong? De innesteling is namelijk 7-10 dagen na je eisprong, dus qua cyclus zou dat dan niet kunnen.

Bruinverlies kan met een komende menstruatie te maken hebben, het kan een niks betekende tussentijdse bloeding zijn of het is de innesteling. Helaas is er weinig van te zeggen en zit er niks anders op dan afwachten. Succes!

5. chan1982

chan1982 Nieuw lid

16 jul 2009
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke, hier een reactie van mij, een vrouw van 26 die graag kinderen wil, maar even niet veel meer begrijpt van het menselijklichaam. Vooral dat van de vrouw...
    Ik ben vorige maand gestopt met de pil. Ik ben dus nog niet 'pilloos' ongesteld geworden. Mijn vorige menstruatie begon op 28 juni. Toen deze was gestopt hebben wij bijna om de dag 'ons best gedaan'.
    Vandaag zag ik plotseling, bij het afvegen na het plassen, een lichtbloedspoor op het papiertje. Ik ben vandaag nog een paar keer naar de wc gegaan en toen zat er niks aan het papiertje.
    Ik ga er echt niet vanuit dat het bij ons in één keer raak zou zijn, terwijl anderen er soms echt erg lang over doen......
    Volgens mij zou ik officieel volgende week zondag pas ongesteld moeten worden. Klopt het dat je sommige testen al 4 dgn eerder kunt gebruiken?
    Ik heb het idee dat mijn tepels gevoeliger zijn dan normaal (al hoewel ik niet zeker weet of ik dit WIL voelen).
    Ik heb de afgelopen dagen wel last van een wat onrustig gevoel in mijn onderbuik.

Tja, wie heeft advies, herkent dit of wil/kan hier iets over zeggen??

6. Charlie007

Als je met de pil stopt ben je vrijwel meteen vruchtbaar, daarom moet je hem niet een dag vergeten want dan kan het al mis gaan. Als je het daarna om de dag hebt gedaan en je hebt ergens een eisprong gehad dan kan het wel eens raak zijn als er medisch met jullie niets mis is. Geloof me, het kan in een keer raak zijn. Bij mijn eerste zwangerschap was mijn eerste cyclus na de pil 31 dagen en de 2 daarna al snel 28 dagen en in de 3de cyclus toen we er voor gingen was ik meteen zwanger en al helemaal uit de pilcyclus zoals de verloskundige dat noemde. Bij de een gaat het sneller dan bij de ander. Feit is dat als je jong bent en regelmatig ovuleert, en je doet het om de dag, dat het goed raak zou kunnen zijn.

Dus spannend, gevoelige tepels is bij mij iig een signaal momenteel en dit is ronde 1. Woesdag weet ik meer. Zou niet te vroeg testen omdat je op het laatste moment voordat je ongesteld zou worden het nog afgestoten kan worden via je menstruatie als het vruchtje niet ok is en dan ben je als nog teleurgesteld.

En mijn laatste menstruatie was 25 juli en ik heb gister een roze streep gehad op het wc papier dus het zou je innesteling geweest kunnen zijn. Afwachten dus...spannend!

Succes, Charlie

7. mama van chayenna

25 jun 2009
    843
    24
    18
    Vrouw
    #7 mama van chayenna, 19 jul 2009
    Laatst bewerkt: 19 jul 2009
    hoi jippie 10 julli had ik mijn eisprong, maar ben benieuwd, wachten inderdaad gewoon af dat is het beste denk ik.

8. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    die onrustige gevoel in de buik herken ik wel :)

dat heb ik nu ook al een paar dagen al was de uitslag van me parner niet goed we hebben toch geklust.

9. wimjo

wimjo Bekend lid

19 jul 2009
    605
    0
    0
    charlie007: OOk ik kan woensdag testen en zit ook in onze eerste ronde. Spannend he.
    Ik ben al een hele week misselijke en heb pijnlijke tepels en een ongi gevoel in mijn onderbuik, dit is overigens nu al 2 dagen weg.
    spannend he!

10. Charlie007

Hai,

Mijn symptomen zijn sinds gister stukken minder dus ik maak me een beetje zorgen. Sinds donderdagavond een beetje bruin verlies met was roze maar niet veel verder. Ben bang dat ik toch ongesteld ga worden terwijl ik toch echt dacht zwangerschapssignalen te hebben de week na de eisprong zoals rare bittere smaak in mond, heeeel moe, krampjes en steken, pijnlijke borsten. Volgens mij kan je lichaam je goed voor de gek houden....dus nog even afwachten. Erg spannend maar ben er wel heeeeel erg mee bezig.

Ik hoor het wel woensdag of donderdag.

Succes, C

11. wimjo

wimjo Bekend lid

19 jul 2009
    605
    0
    0
    Ik heb ook het gevoel dat ik ongi ga worden.
    En ook ik had allerlei symptomen. IK denk als je er zo mee bezig bent je alles voelt en wil voelen.
    Maar ja.. de eerste keer is ook spannend. We wachten nog even een paar dagen af, en anders op naar de volgende ronde!

12. Charlie007

Hai,
    Nou hier ongesteld hoor en wel 2 dagen te vroeg en met veel pijn. Dat heb ik nog nooit gehad. Nou ja nieuwe ronde nieuwe kansen.

Succes, Charlie

13. wimjo

wimjo Bekend lid

19 jul 2009
    605
    0
    0
    Ik heb vanmorgen stiekem getest, en een heeeeel licht streepje.
    Nu weet ik het niet meer!
    Getest met kruidvat 2 voor 5 en na 5 min een heel licht streepje, je oet goed kijken.

14. Charlie007

Spannend! Ik dacht echt dat het raak was bij mij. Alles symptomen maar opeens waren ze weg 2 dagen geleden. Ben ook nooit 2 dagen te vroeg ongesteld, eerder te laat. Nou ja niets aan te doen. Gelukkig hebben we al een mooie gezonde dochter :)
    Groetjes, C

15. wimjo

wimjo Bekend lid

19 jul 2009
    605
    0
    0
    echt balen voor je.
    En helemaal als je denkt dat het raak is en je nu 2 dagen eerder ongi bent.
    Succes met de volgende ronde

16. JBM1985

JBM1985 Actief lid

17 mrt 2009
    362
    0
    0
    Ik had die klachten ook vorige week maar zaterdag kwamen de rode duiveltjes ook na de eerste ronde.
    Heb al veel gelezen dat onpilklachten erg veel op die van begin zwangerschap kunnen lijken.
    Dus dat nemen we dat maar aan helaas.
    Maar hoop voor je/jullie dat het raak is spannend!

17. wimjo

wimjo Bekend lid

19 jul 2009
    605
    0
    0
    hoi JBM1985
    Ik heb ook klachten maar slik al vanaf sept de pil niet meer.
    Hebben andere maatregelen getroffen...haha
    Ik vind t heel spannend, heb nu een rommelige buik en steekjes iets hoogte dan je vagina ( sorry) en steekjes in rechter zijkant van mijn buik. Heb ook last van mijn rug.
    Wat betekend dit allemaal??? en dan nog het vage streepje...

Deel Deze Pagina