Hoi Verloskundige Sinds vannacht heb ik behoorlijk last van me buik. Ben ook een behoorlijke tijd wakker geweest. Zodra ik bewoog kreeg meteen een harde buik en soort kramp gevoel. Ook had ik een hoge buikpijn, en een misselijk gevoel. Het is een soort drukkende pijn, en soms lijkt het een beetje op menstruatie krampjes. Verder houd de pijn bijna constand aan. Ben eerst op mn linkerzij gaan liggen, maar toen werd het erger, toen ik op rechts ging liggen ben ik uiteindelijk in slaap gevallen. Vanochtend had ik het ook, maar niet zo erg. Totdat mijn dochtertje van 1 wakker werd en ik haar uit bed tilde. Nu is de pijn er nog steeds, wel minder en niet de hele tijd even erg, maar heb nu ook last van me onderrug, rond kuiltjes zeg maar. Echt geen idee waar het van kan zijn.
hi mama25. Ik kan het zo ook even niet verklaren. Hopelijk is het snel over gegaan en heb je als het aan is blijven houden je verloskundige even gebeld. IMke
Hoi Imke, Bedantk voor je antwoord. Het hield nog even aan, maar de volgende dag een stuk minder, en mijn buik is weer flink gegroeid, dus waarschijnlijk toch een groeispurt geweest. Groetjes Mama25