Vraag

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mikaa, 2 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikaa

mikaa Lid

26 dec 2009
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben sinds aug. gestopt met de pil en heb nog een erg onregelmatige cyclus. Ik wil met Etos Multi Zwanger Worden beginnen, kan ik daar meteen mee beginnen of moet ik weer op mijn menstruatie wachten. Ik weet namelijk niet wanneer ik dat weer wordt dus dat is best lastig.

Heeft hier iemand ervaring mee? Er staat namelijk niets van op de verpakking.

Alvast bedankt

Liefs Mikaa :)

2. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    hoi , je kan er gelijk mee beginnen maar bij un hoo vrouwen incl me werden de cyclussen er langer door!

3. Alita

Alita Niet meer actief

waarom niet kijken of je lichaam het zelf gaat doen meid?

4. moonchild

moonchild Fanatiek lid

28 okt 2009
    1.798
    1.292
    113
    Ik slikte voordat we voor een kindje gingen teunisbloemoliepillen voor een regelmatigere cyclus. Ik ben in het midden van mijn cyclus begonnen met etos multi zwanger worden. Mijn eerste cyclus met die pillen was de kortste cyclus in anderhalf jaar, 26 dagen. De cyclus er na 30 dagen (uitgerekend mbv ovulatietesten, want ik ben die ronde zwanger geraakt.:D)
    Je kan er gewoon mee beginnen wanneer je wilt.
    Hopelijk werkt het voor jou! Veel succes!

5. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ja idd je kan er gelijk mee beginnen ..
    heb ik ook gedaan ..

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Je kan er gelijk mee beginnen. Ik ben ze deze ronde ook voor het eerst gaan slikken, dus hoop dat het werkt!

7. mikaa

mikaa Lid

26 dec 2009
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties.

Ik ga gewoon een poging wagen :)

Liefs Mikaa

8. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

hoi

ik ben er een maand geleden mee begonnen ook halverwege mijn cyclus en zie mijn banner
    ik weet natuurlijk niet of het heeft bijgedragen, maar wat maakt het uit. de rest van de capsules heb ik naar mijn nichtje opgestuurd, ik hoop dat het haar ook geluk brengt

spinnekop

9. bergje

bergje Bekend lid

1 dec 2009
    546
    0
    0
    het brabantse land
    ook ik heb etos zwanger worden geslikt, wat het voor mijn cyclus heeft gedaan weet ik niet, ik ben deze ook niet gaan slikken vanwege een onregelmatige cyclus. Maar was wel gelijk prijs in de eerste ronde!!!
    dus ik zou er voor gaan! het maakt niet uit wanneer je start.
    ik hoop dat het jou ook geluk brengt!

10. valerievb

valerievb Lid

24 nov 2009
    10
    0
    0
    Mama en gastouder
    Friesland
    Hee!
    Je kunt gewoon beginnen met slikken. Heb ik ook gedaan op advies van de huisarts. Ik heb er geen langere cyclus door gekregen.
    groetjes Valérie

Deel Deze Pagina