Vraag

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ickuzz, 8 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ickuzz

Ickuzz Actief lid

8 jun 2010
    330
    0
    0
    Bezigheid momenteel, zorgen voor mijn gezinnetje.
    Landgraaf
    Hey Dames!

5 dagen geleden, raakte ik ongesteld.
    Alleen was dit niet echt de normale, de 1ste dag was het lichtrose en erg slijmerig, de 2e dag was het hevig bloedend waardoor ik een tampon in deed, de 3e dag was het helemaal weg, en de 4e dag weer enorm slijmerig, na de 4e dag heb ik alleen nog wit slijmerig wat uit mijn vagina komt.
    Vreemd om te zeggen, maar kan ik nu zwanger zijn?
    We willen heel graag een kindje, maar zijn er de afgelopen weken niet echt mee bezig geweest.
    2 maanden geleden wilden we het wel heel graag, en heb ik heel vaak getest, maar het was iedere keer negatief.
    Waardoor we besloten het niet meer te doen.
    Wat kan dit nu betekenen.. want alleen slijmerig rose bloed is vreemd vind ik.. help?

2. frownupsidedown

frownupsidedown Actief lid

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Hoi Ickuzz,

Ik weet natuurlijk niet wat je omstandigheden zijn (of je de pil o.i.d. hebt gebruikt en hoe lang je daar al mee gestopt bent), maar ik zou zelf denk ik een test doen. Al was het dan alleen maar om het zeker te weten.
    Ik heb er voor ik wist dat we in het ziekenhuis terecht zouden komen ook een flink aantal gedaan en het was voor mij altijd prettig om te weten waar ik aan toe was.

Hopelijk heb je er wat aan :)

Veel succes met je pogingen zwanger te raken.

Mo

3. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    hey meid...hoe zit het met je cyclus? ben je regelmatig? want het kan ook je eisprong of een innesteling zijn...als dat niet kan zou ik zeker een test doen!
    succes

xxx

4. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Ik zou even een test doen; gewoon om het zeker te weten. Die van het kruidvat, zijn zo goedkoop daar hoef je het niet voor te laten en dan weet jij waar je aan toe bent. Succes.

5. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

gewoon een test doen, dat geeft je duidelijkheid.
    Maar je ongi kan ook soms een ronde anders zijn dan normaal, had ik 2 rondes terug ook in ene... erg vreemd maar goed.

Ik duim wel voor je :)

Deel Deze Pagina